کد خبر : 1565231 | 09 آبان 1397 ساعت 18:55 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سان

افشای جزئیات قرارداد پیشنهادی رئال به پوچتینو

باشگاه رئال مادرید پس از برکناری لوپتگی، چندین گزینه را برای جانشینی او مدنظر گرفته است.

افشای جزئیات قرارداد پیشنهادی رئال به پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، نشریه سان چاپ لندن در خبر اختصاصی مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید بعد از ناکامی در جلب نظر آنتونیو کونته به سراغ مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام رفته و به او پیشنهادی هنگفت داده است.

 

 

1304683

 

 

طبق ادعای این نشریه رئال مادرید برای جذب سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام، امتیازاتی را برای او قائل شده که مواردی به مراتب کوچکتر از آن که از سوی آنتونیو کونته درخواست شده بود را رد کرده است.

عقد قراردادی طولانی به مدت 5 سال و با حقوق سالانه 17 میلیون پوند که مجموعاً‌ به 85 میلیون پوند می‌رسد، از جمله مزایایی است که باشگاه رئال مادرید برای سرمربی سابق اسپانیول در نظر گرفته است.

حقوقی که نشریه سان مدعی شده رئال برای پوچتینوی 46 ساله در نظر گرفته دو برابر حقوقی است که او در حال حاضر از سفیدهای لندن می‌گیرد.

 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید برای جذب پوچتینو اما باید به تاتنهام هم غرامت سنگینی بپردازد چون این مرد آرژانتینی به تازگی با تیم شمال لندن قراردادی 5 ساله امضا کرده است که به ازای آن سالانه 8.5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

یکی از اهداف بلند مدت پرز از استخدام پوچتینو، متقاعد کردن هری کین، مهاجم تاتنهام برای ملحق شدن به او در سانتیاگو برنابئو است.

دیدگاه‌ها