کد خبر : 1565297 | 10 آبان 1397 ساعت 01:10 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار آرسنال به یک چهارم نهایی جام اتحادیه

آرسنال با پیروزی 2-1 مقابل بلکپول، به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

صعود دشوار آرسنال به یک چهارم نهایی جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که اونای امری به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داد، در نهایت این تیم توانست بلکپول را شکست بدهد و به جمع 8 تیم پایانی جام اتحادیه راه یابد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 33 بود که توپچی ها به گل رسیدند. روی ارسال گوندوزی بود که استفن لیششتاینر با یک ضربه دیدنی توانست گل اول را به ثمر برساند.

 

1350194

 

نیمه اول با همین گل به پایان رسید اما در ابتدا نیمه دوم، توپچی ها اختلاف را به دو گل افزایش دادند. روی ارسال جنکینسون، دروازه بان بلکپول با یک دفع ناقص، توپ را به جایی فرستاد که اسمیت راو حضور داشت و او هم با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.

 

1350193

 

در دقیقه 56، گوندوزی با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد و این فرصت در اختیار بلکپول قرار گرفت تا از برتری نفری اش استفاده کند و در دقیقه 66، یکی از گل های خورده را پاسخ بدهد. روی یک ضربه کرنر بود که اوکانر با ضربه سر توانست کار را تمام کند.

تلاش تیم میهمان برای زدن گل تساوی ادامه داشت اما در دقیقه 84، با اخراج اوکانر، این تیم هم 10 نفره شد. با این اتفاق، آرسنالی ها در دقایق پایانی به تیم برتر میدان تبدیل شدند اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد و بازی با برتری 2-1 آرسنال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها