کد خبر : 1565302 | 10 آبان 1397 ساعت 09:02 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از برد ضعیف مقابل تیم دسته‌چهارمی

شروع دوباره‌ی انتقادها از کوواچ

بایرن مونیخ بعد از پیروزی مقابل رودینگ‌هاوزن در جام حذفی چهارمین برد پیاپی خود را بدست آورد ولی کارشناسان آلمانی می‌گویند بایرن تنها روی کاغذ از بحران رهایی یافته.

شروع دوباره‌ی انتقادها از کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بایرن بر این تیم دسته‌چندمی با اینکه غول ایالت باواریا را به مرحله‌ی بعدی جام حذفی رساند ولی عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم با انتقادهای شدید کارشناسان و ناظرین مواجه شد. بایرن بدون شک در مقابل این تیم عملکرد ضعیفی داشت و حتی برخی معتقدند با خوش‌اقبالی توانست به پیروزی برسد. در بازی‌های اخیر بایرن، بازیکنان این تیم بعد از هر بازی امیدوارانه صحبت می‌کردند ولی در پایان بازی با رودینگ‌هاوزن خبری از صحبتهای امیدوارکننده نبود. به نظر می‌رسد در باشگاه بایرن مونیخ هیچکس نمی‌داند مشکل این تیم چیست و چگونه باید برطرف شود.

 

مانوئل نویر که کاملاً مشخص بود از نتیجه‌ی بازی ناراحت است بعد از مسابقه در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد گفت:" ما در این بازی اصلاً شکل بایرن نبودیم". هواداران و سایر بازیکنان و کادر فنی تیم هم به اندازه‌ی کاپیتان از نمایش تیم‌شان در این بازی ناراحت و ناراضی بودند. این شرایط باعث شده نیکو کوواچ بار دیگر هدف انتقادها قرار گیرد. 

 

البته برخی مدافعین کوواچ به عواملی مثل مصدومیت چند بازیکن اصلی و بارندگی شدید در جریان این مسابقه اشاره می‌کنند ولی همه‌ی اینها نمی‌تواند بهانه‌ی خوبی برای نمایش بسیار ضعیف بایرن در مقابل یک تیم دسته‌چندمی باشد. 

 

حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی 41ساله‌ی بایرن هم درباره‌ی اینکه مقصر اصلی شرایط فعلی بایرن و آنچه در بازی مقابل رودینگ‌هاوزن به نمایش درآمد کیست پاسخ مشخصی ندارد. صالح حمیدزیچ در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی تاگس‌زایتونگ گفت:" ما همه انتظار بیشتری داشتیم. بله می‌توانم بگویم که همه ... بله ... نمی‌دانم چه بگویم، نمی‌توان توضیحش داد". صالح‌حمیدزیچ سپس با یک مکث تلاش می‌کند دلایلی برای بازی بد بایرن پیدا کند و سپس چنین ادامه می‌دهد:" خب، ما بازی را بردیم و به مرحله‌ی بعدی راه یافتیم. حالا باید منتظر بمانیم تا بایرن روز به روز بهتر شود و بهتر بازی کند. ولی شکی نیست که امروز خوب نبودیم".

 

1350198

دیدگاه‌ها