کد خبر : 1565329 | 10 آبان 1397 ساعت 11:06 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مثل سال قبل دنبال برد مقابل تراکتور هستیم

مطهری: شهر قدس قلعه عقاب ها است

پیکان روزجمعه در یک بازی حساس به مصاف تراکتورسازی پرستاره می رود که در این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است.

مطهری: شهر قدس قلعه عقاب ها است

به گزارش" ورزش سه" پیکان بعد از مساوی خارج از خانه برابر ذوب آهن این هفته در یک بازی حساس به مصاف تراکتورسازی می رود. البته پیکان در این بازی در ورزشگاه شهرقدس میزبان است و در این فصل تا به حال در این ورزشگاه شکست نخورده و از 4 بازی 3 بازی را برده است. حمید مطهری مربی پیکان درباره بازی این تیم برابر تراکتورسازی گفت:« بازی های لیگ همه سخت هستند. هفته قبل ما برابر ذوب آهن آنطور که خودمان انتظار داشتیم نبودیم. البته ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و این تیم هم به دنبال کسب نتیجه در زمین خودش بود و ما از نتیجه راضی هستیم اما توقعمان از تیممان براساس برنامه ها و تمریناتی که داشتیم بیشتر بود. این هم دلیل داشت و آن دوری یک ماهه تیم از مسابقات بود. واقعا سخت است که تیمی را که یک ماه مسابقه ای برگزار نکرده را بالانس نگه داریم.»


مربی پیکان در ادامه افزود:« ما برابر ذوب آهن مثل همیشه نبودیم، بچه ها زحمتشان را کشیدند اما خواسته های تاکتیکی ما در این بازی صددرصد انجام نشد. البته همانطور که گفتم ذوب آهن واقعا تیم قابل احترامی است ولی ما به دلیل همان دوری از مسابقات در شرایط بازی نبودیم. اما برای بازی با تراکتورسازی با صحبت هایی که با بچه ها انجام دادیم و برنامه های تمرینی که در نظر گرفتیم خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم.» 


او درباره تراکتورسازی هم گفت:« دیگر همه می دانند که تراکتورسازی تیم خوبی است که مهره ها و کادرفنی بسیار خوبی دارد، به خصوص تماشاگران خونگرمی که تراکتور دارد به نظر من باعث خواهد شد که شاهد یک بازی جالب و جذاب در شهر قدس باشیم. هر بازی برای ما استراتژی خاص خودش را دارد ولی ما در بازی با تراکتورسازی هم دنبال برد هستیم به خصوص این که در زمین خودمان بازی می کنیم.»


مطهری در رابطه با این موضوع که در ورزشگاه اختصاصی نتایج خوبی گرفته و از 4 بازی در شهرقدس 3 بازی را برده و یکی را هم مساوی کرده اند افزود:« من فکر می کنم در این سه سالی که ما در پیکان هستیم، شاید در مجموع سه شکست در شهر قدس داشته باشیم که یکی از آن ها سال قبل برابر پرسپولیس بود. اما واقعیت این است که در ورزشگاه خودمان واقعا نتایج خوبی می گیریم و به نوعی اینجا قلعه عقاب های پیکان است چرا که معمولا در زمین خودمان بازی های خوبی انجام می دهیم و نتایج خوبی هم گرفته ایم. ما سال قبل هم تراکتورسازی را رفت و برگشت شکست دادیم و در شهر قدس هم دو بر یک پیروز شدیم.»


مربی پیکان در رابطه با مصاحبه عیسی آل کثیر مهاجم این تیم که بعد از بازی با ذوب آهن از نیمکت نشینی اش ابراز نارضایتی کرده بود گفت:« این یک موضوع کاملا درون تیمی بود و نباید چنین مصاحبه ای انجام می شد. عیسی البته پسر خیلی خوبی است و احتمالا در شرایط خاصی این حرف ها را زده اما اینجا پیکان است و ما در لیگ حرفه ای فوتبال بازی می کنیم. بازیکن در فوتبال حرفه ای باید در خدمت تیم باشد و در راستای اهداف تیم حرکت کند. در مجموع موضوع خاصی نبود و درون خود تیم حل شد.»

دیدگاه‌ها