کد خبر : 1565333 | 10 آبان 1397 ساعت 11:11 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه‌ی ساندرو واگنر به سرمربی بایرن مونیخ

ساندرو واگنر مهاجم آلمانی بایرن مونیخ ناراحتی خود از نیکو کوواچ را به دلیل دقایق اندکی که به میدان فرستاده می‌شود، با یک جمله‌ی کنایه‌آمیز در مصاحبه‌اش با خبرنگاران نشان داد.

طعنه‌ی ساندرو واگنر به سرمربی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو واگنر وقتی با سوال‌هایی درباره‌ی تاکتیک‌های بایرن مونیخ روبرو شد در پاسخ گفت این سوالها را بهتر است بازیکنانی جواب بدهند که به طور منظم در تیم بازی می‌کنند. 

 

واگنر که ملی‌پوش آلمانی است روز سه‌شنبه در جریان پیروزی بایرن بر تیم دسته‌چهارمی رودینگ‌هاوزن در مرحله‌ی دوم جام حذفی آلمان، تنها برای دومین بار در فصل جاری از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و گل اول بایرن را به ثمر رساند. واگنر 30ساله به جز این دو بازی تنها در چهار مسابقه‌ی دیگر به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شده و کاملاً مشخص است که از بابت دقایق اندک حضورش در میدان از نیکو کوواچ ناراحت و عصبانی است.

 

واگنر ضمن اشاره به کارنامه‌ی خود در بوندس‌لیگا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت نمی‌تواند درباره‌ی تاکتیک‌های بایرن نظر بدهد و بهتر است بازیکنانی که کوواچ از آنها به عنوان بازیکن فیکس استفاده می‌کند به این سوال پاسخ دهند. وقتی خبرنگار از واگنر پرسید آیا معتقد است به دلیل اینکه رقبای بایرن رویکرد تاکتیکی کوواچ را کشف کرده‌اند به همین علت بازی مقابل بایرن برای حریفان آسان شده است گفت:" این سوال را باید بازیکنانی جواب بدهند که مربی آنها را زیاد به میدان می‌فرستد. من نمی‌دانم. آنالیز کردن این مسائل وظیفه‌ی من نیست. البته شکی نیست که من از گل زدن لذت می‌برم. من اولین بازی‌ام در بوندس‌لیگا را حدود 10 سال پیش انجام داده‌ام و در سالهای اخیر در فوتبال آلمان خیلی موفق بوده‌ام. بله، یادش به خیر، آن روزها گلزنی چقدر لذت‌بخش بود". 

 

واگنر در ادامه گفت:" حالا به ماه نوامبر رسیده‌ایم و این دومین بازی من به عنوان بازیکن فیکس بود. این چیزی نبود که من برای خودم به عنوان هدف تعیین کرده بودم". 

 

تا چند هفته پیش زمامداری کوواچ بر نیمکت بایرن مونیخ با تهدید جدی مواجه بود و شایعات بسیاری مطرح شده بود که نشان می‌داد هر لحظه ممکن زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال جایگزین کوواچ شود. بحرانی که به دلیل نتایج ضعیف بایرنی‌ها در چهار بازی پیاپی بوجود آمده بود. ولی بایرن بعد از آن موفق شد بحران را پشت سر بگذارد و در هفته‌های اخیر چهار بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. به این ترتیب به نظر می‌رسد فشار بر روی سرمربی سابق کرواسی و آینتراخت فرانکفورت این روزها کمتر شده و کوواچ حالا با آرامش بیشتری می‌تواند روی تیمش متمرکز شود.

 

1350242

دیدگاه‌ها