کد خبر : 1565353 | 10 آبان 1397 ساعت 12:13 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی فر خبر داد:

فیفا و یوفا در فینال لیگ قهرمانان آسیا

وزیر ورزش و جوانان از حضور مسئولان فیفا و یوفا در روز برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی خبر داد.

فیفا و یوفا در فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ورزش سه، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز نوزدهم آبان ماه در تهران بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می شود. این بازی به واسطه اینکه آخرین دیدار فصل ۲۰۱۸ مسابقات آسیایی است، از حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید تدابیر مهمی برای آن اندیشیده شود.

 

در همین راستا مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: طبق اطلاعی که فدراسیون و AFC به ما داده اند، حدود دویست تا دویست و پنجاه نفر از مقامات ای اف سی، فیفا و یوفا برای این بازی به ایران می آیند. علاوه بر این، روسای حدود ۲۰ فدراسیون فوتبال کشورهای مختلف و همچنین لیگ های مختلف خواهند آمد. مقاماتی از سوی فیفا می آیند و مسئولینی از طرف یوفا برای بازدید از این بازی در ایران حاضر خواهند شد.

 

او افزود: قرار است تعداد قابل توجهی هم از خبرنگاران رسانه‌های مختلف بیایند که انشاالله ما تدابیر لازم را برای حضور اینها و پذیرایی از اینها اتخاذ کردیم و پیش‌بینی کردیم که به امید خدا آنها هم بتوانند در یک شرایط مناسب در این پیروزی و جشن بزرگ و باشکوه مردم ایران سهیم باشند.

 

وزیر ورزش درباره حضور مقامات سیاسی در بازی فینال هم گفت: در حال رایزنی هستیم که انشالله بتوانیم از مقامات سیاسی عالی رتبه کشور دعوت کنیم تا برای این مسابقه حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ها