کد خبر : 1565363 | 10 آبان 1397 ساعت 12:56 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی به دنبال تداوم درخشش در زمین آزادی

دربی بی رحمانه سرخ و آبی در دل استقلال - سایپا

مهدی ترابی پس از دو بازی در ورزشگاه تختی مقابل سرخابی ها، حالا در ورزشگاه آزادی مقابل تیم استقلال قرار خواهد گرفت.

دربی بی رحمانه سرخ و آبی در دل استقلال - سایپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا در حالی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که دو هفته قبل در ورزشگاه تختی مقابل این تیم شکست خورد. سایپایی ها در آن بازی از استقلال پیش هم افتادند اما برعکس فصل گذشته نتوانستند از گل زده شان محافظت کنند؛ فصل گذشته محمدعباس زاده موفق شد گل برتری سایپایی ها را بزند و نارنجی پوشان را به پیروزی برساند.

 

آن بازی بدون شک با دریبل ها و حرکات تکنیکی مهدی ترابی و علی قلی زاده در اذهان باقی مانده است. در آن بازی قلی زاده و ترابی نمایش خوبی را از خود نشان دادند و البته این نمایش تا پایان فصل نیز ادامه داشت. مهدی ترابی موفق شد با 10 گل زده پنجمین گلزن برتر لیگ هفدهم باشد و البته گلزن ترین هافبک فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

او با تیم کی روش به جام جهانی هم رفت و در تابستان شاه ماهی نقل و انتقالات بود که در نهایت به پرسپولیس پیوست و باتوجه به محرومیت سرخ ها از نقل و انتقالات برای یک نیم فصل دیگر در سایپا ماند. پرسپولیسی ها خوشحال از خرید ترابی و سایپایی ها مسرور از داشتن او به مدت یک نیم فصل دیگر بودند اما ستاره سر به زیر فوتبال ایران در لیگ هجدهم تنها شبحی از مهدی ترابی یک سال قبل بود!

 

این هافبک تکنیکی که اسیر حواشی پوچ شکایت تراکتورسازی به کمیته تعیین وضعیت شده بود، در ترکیب تیم سایپا عملکردی همچون گذشته نداشت؛ البته جای خالی علی قلی زاده نیز در این ناکامی تاثیر خود را گذاشت. سایپایی ها که انتظار داشتند کاپیتان تیمشان در آخرین دوره حضورش در این تیم همچون لیگ هفدهم بدرخشد و جای خالی جدا شده ها را هم پر کند، تا حدودی ناامید شدند و این در حالی بود که مهدی ترابی در پیراهن تیم ملی، نمایش هایی متفاوت ارائه می کرد.

 

 

ستاره پرسپولیسی تیم سایپا در بازی با ازبکستان موفق به گلزنی شد و در برابر بولیوی نیز با ارائه نمایشی فوق العاده، بار دیگر تعویض طلایی کارلوس کی روش لقب گرفت. او در زمین آزادی نشان داد همچنان از توانایی بالایی برخوردار است و می تواند یکی از 23 ملی پوش حاضر در جام ملت های امارات لقب بگیرد.

 

حالا ترابی که توانست در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی را ارائه کند، بار دیگر به این استادیوم بازخواهد گشت و امیدوار است در این بازی مهم و حساس مقابل استقلال، خوش بدرخشد و همراه با سایپا به نیمه نهایی جام حذفی برسد. بسیاری معتقدند مهدی ترابی در ورزشگاه آزادی که از چمن با کیفیتی برخوردار است، بهتر می تواند فوتبال بازی کند و حالا وقتش رسیده که این بازیکن چنین ادعایی را تائید کند؛ خصوصا این که پرسپولیسی ها به عملکرد او در نیم فصل دوم دل خوش کرده اند و از ترابی به عنوان ستاره بعدی تیمشان یاد می کنند.

 

در دو هفته اخیر ترابی دو بار با سرخابی ها روبرو شد که در دیدار مقابل استقلال، اتفاقات حاشیه ای عجیبی برایش به وقوع پیوست. او در یک صحنه با طارق همام درگیر شد و پس از آن جو ورزشگاه علیه او تغییر پیدا کرد و بازی از شرایط عادی خارج شد. در دیدار با پرسپولیس هم علی دایی ترابی را بیرون کشید و سپس سایپایی ها موفق به کسب یک امتیاز شدند.

 

ترابی با سایپا به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شد و سایپا نیز با ترابی به لیگ قهرمانان آسیا رسید؛ شاید حالا رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی پایانی خوش بر بیش از نیم دهه همکاری ستاره 24 ساله فوتبال ایران و باشگاه سایپا باشد.

 

دیدگاه‌ها