کد خبر : 1565391 | 10 آبان 1397 ساعت 14:40 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

همسفر لوئیس فان‌خال تیم گرفت؛

مالکیت یک ایرانی دیگر در باشگاه‌های بلژیک

یک ایرانی مولتی میلیونر مالکیت یک باشگاه بلژیکی را بر عهده گرفته و به دنبال رساندن آن به سطح اول فوتبال این کشور است.

مالکیت یک ایرانی دیگر در باشگاه‌های بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال و نیم اخیر مهدی بیات، مالک باشگاه شارلروا بلژیک به جهت انتقال کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و امید نورافکن به این تیم شهرت زیادی در رسانه‌های ورزشی داخلی پیدا کرده ولی حالا یک ایرانی دیگر هم مالکیت یک باشگاه بلژیکی را عهده‌دار شده و به دنبال ساختن تیمی قدرتمند است.

 

حدود یک ماه قبل بود که تصویری از لوئیس فان‌خال منتشر شد و سرمربی سابق تیم ملی هلند، بارسلونا و منچستر یونایتد در آن عنوان کرده بود به زودی راهی ایران خواهد شد ولی جالب است بدانید فردی که آن کلیپ کوتاه را منتشر کرد و راننده آن اتومبیل بود، همان ایرانی مالک باشگاه بلژیکی است.

 

این فرد که سالار عظیمی نام دارد، یک مولتی میلیونر معروف ساکن بلژیک است که چندین هتل، فروشگاه و ... دارد و باشگاهی خصوصی به نام پاترو اِیزدن در شهر ماسمخلن در استان لیمبرخ را خریداری کرده که تیم او در سطح آماتور قرار دارد ولی وعده داده می‌خواهد طی پنج سال آینده این تیم را به سطح اول ژوپیر لیگ بلژیک برساند.

 

سایت رسمی پاترو اِیزدن ماسمخلن با تایید این خبر عنوان کرده که سالار عظیمی مالکیت کامل این باشگاه را بر عهده گرفته و تمام اعضای سابق آن تغییر یافته است.

 

سایت پاترو اِیزدن ماسمخلن عنوان کرده که اعضای هیأت مدیره این باشگاه را اطرافیان سالار عظیمی(رئیس جدید)، از جمله خانواده او و فردی به نام ساسان عظیمی(معاون باشگاه) و استیون استِینن(دروازه‌بان سابق تیم ملی بلژیک) هستند.

 

1350495

 

سایت Belga نیز با تایید این موضوع نوشته مالکیت تیم پاترو اِیزدن ماسمخلن که در سطح دوم آماتور قرار دارد، بعد از استعفای وِین وو، مالک انگلیسی- چینی، به فرد ثروتمند ایرانی به نام سالار عظیمی رسیده است.

 

استیون استِینن، دروازه‌بان سابق تیم ملی بلژیک و باشگاه کلوب بروژ نیز که ۳۷ سال سن دارد، سرمربیگری تیم پاترو اِیزدن ماسمخلن را بر عهده دارد که این مربی در مراسم معارفه سالار عظیمی به‌عنوان مالک این باشگاه حضور داشته است.

 

نکته جالب در تصاویر سالار عظیمی در فضای مجازی، حضور او در کنار ستاره‌های فوتبال ایران از جمله مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد، رامین رضائیان، سردار آزمون، مهدی طارمی و ... است.

 

1350340

دیدگاه‌ها