کد خبر : 1565414 | 10 آبان 1397 ساعت 16:12 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما، متخصص گلزنی برای مربیان تازه وارد!

کریم بنزما هفتمین گلزن تاریخ رئال مادرید است و البته بازیکن مورد علاقه تمام مربیان این باشگاه.

بنزما، متخصص گلزنی برای مربیان تازه وارد!

به گزارش "ورزش سه"، کریم سال 2009 بود که از لیون به رئال مادرید پیوست. در آن مقطع سرمربی رئال، پیگرینو بود و بنزما خیلی زود به بازیکنی ثابت تبدیل شد. او سپس در زمان مورینیو، آنچلوتی، بنیتس، زیدان و لوپتگی هم بازیکن همیشه ثابت رئال مادرید بوده است.

 

 

1350354

 

 

از محبوبیت بنزما در سال های اخیر به میزان قابل توجهی کاسته شده ولی مربیان بدون توجه به انتقادات هواداران، از او در ترکیب اصلی استفاده می کنند.

یک مورد جالب در مورد بنزما به گلزنی های او در زمان تعویض مربی بر می گردد. او معمولا اولین گل رئال برای مربیان جدید را به ثمر رسانده است. وقتی آنچلوتی جانشین مورینیو شد، این بنزما بود که در اولین دیداری که کارلتو روی نیمکت رئال نشست(بازی با بتیس) گل اول را به ثمر رساند. رئال در آن بازی با نتیجه 2-1 پیروز شد.

 

او در اولین دیداری که زیدان به عنوان سرمربی روی نیمکت رئال نشست(برابر دپورتیوو) نیز اولین گل رئال را به ثمر رساند و بازی با برتری 5-0 خاتمه یافت.

لوپتگی تابستان امسال جانشین زیدان شد و در اولین بازی رسمی که روی نیمکت نشست، سوپرکاپ اروپا برابر اتلتیکو بود و جالب اینکه بازهم کریم بنزما بود که اولین گل را به ثمر رساند؛ هرچند که این بار رئال 4-2 شکست خورد.

 

سرانجام شب گذشته در بازی با ملیا که اولین تجربه مربیگری سولاری در تیم اول رئال بود نیز بنزما موفق به زدن گل اول شد. دیداری که رئال 0-4 به پیروزی دست یافت.

 

دیدگاه‌ها