کد خبر : 1565431 | 10 آبان 1397 ساعت 17:30 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارانی پاس گل داد و تعویض شد!

هافبک سایپا در نخستین حضور ثابت در ترکیب نارنجی پوشان تنها ۳۶ دقیقه در زمین بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدصادق بارانی که با جدایی از پیکان، فصل جدید را با نساجی مازندران آغاز کرد، تنها یک بار در هفته اول به‌عنوان بازیکن تعویضی برابر ذوب‌آهن به میدان رفت ولی پس از آن در بازی‌ها حضور نداشت تا اینکه در نهایت به سایپا برود و شاگرد علی دایی شود.

 

بارانی در هفته‌های پنجم، ششم و دهم به ترتیب برابر پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و پرسپولیس به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد ولی پس از سه حضور تعویضی در ترکیب نارنجی پوشان، امروز از ابتدا مقابل استقلال تهران به میدان رفت که نمایش خوبی هم داشت.

 

این هافبک ۲۷ ساله در دقیقه ۲۸ بازی امروز برابر سایپا بعد از دریافت پاس علی دشتی، به سمت راست خود که مهدی ترابی حرکت کرده بود، پاس داد تا این بازیکن با شوت محکم دروازه آبی‌ها را باز کند و گل تساوی سایپا را به ثمر رساند.

 

1350373

 

اما اخراج ساموئل سارفو، مدافع میانی سایپا در دقیقه ۳۲ که نارنجی پوشان را ۱۰ نفره کرد و موجب شد تا گل دوم را دریافت کنند، علی دایی را مجاب کرد تا یک تغییر در تیمش به وجود آورد و در دقیقه ۳۶ صادق بارانی که نخستین حضورش در ترکیب را تجربه می‌کرد، از زمین بیرون آورده و محمدامین حاج‌محمدی را وارد زمین کند.

دیدگاه‌ها