کد خبر : 1565477 | 10 آبان 1397 ساعت 20:01 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: سعی می‌کنم از دایی الگو بگیرم

مهاجم سایپا امیدوار است با بهره‌گیری از دستورات علی دایی نمایش خوبی داشته باشد.

رمضانی: سعی می‌کنم از دایی الگو بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی بعد از برتری سایپا مقابل استقلال گفت: بد موقعی 10 نفره شدیم ولی خیلی خوشحال هستم توانستیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم؛ استقلال تیم خوبی بود و سخت تلاش کرد ولی تلاش ما بیشتر بود.

 

او ادامه داد: با پرسپولیس در ورزشگاه تختی مسابقه دادیم و در آن زمین بد، فشار زیادی به ما وارد شد و خسته شدیم؛ امروز هم که در نیمه اول یک اخراجی دادیم ولی خدا را شکر خوب کار کردیم و بچه‌ها زحمت کشیدند تا برنده شویم.

 

مهاجم سایپا راجع به برخوردهایی که با بازیکنان استقلال در جریان بازی داشت، اظهار کرد: کارهایی است که علی آقا(دایی) می‌خواهند و من تلاش می‌کنم تا دستورات‌شان اجرا شود؛  سعی می کنم از آقای دایی الگو بگیریم؛ ایشان مهاجم بزرگی بوده و سعی می‌کنم از علی آقا یاد بگیریم.

 

رمضانی راجع به مسابقات آسیایی سایپا عنوان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم؛ بازی‌های آسیایی هم مهم است و سعی می کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

 

او راجع به داوری بازی با استقلال گفت: فکر می‌کنم پنالتی‌ها درست بود ولی ضربه من که به تیرک برخورد کرد و روی خط فرود آمد، مشکوک بود و باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیدگاه‌ها