کد خبر : 1565481 | 10 آبان 1397 ساعت 20:12 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند: بردمان با 10 نفر مقابل استقلال ماندگار است

آرش رضاوند می گوید تیم استقلال بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشت و بعد از هر تعویض بازیکنی بهتر به زمین می آمد.

رضاوند: بردمان با 10 نفر مقابل استقلال ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند بازیکن جوان تیم سایپا در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: ما دو گل عقب افتادیم و شرایط خیلی سخت شد اما بچه ها همت کردند و هر بار عقب افتادیم توانستیم بازی را برگردانیم و خداراشکر می کنم که این بازی سخت که سالیان سال می ماند که ما ده نفره در استادیوم آزادی این تیم بزرگ را در زمین خودش شکست دادیم.

 

او درباره وضعیت تیم استقلال نیز اظهار داشت: استقلال همیشه استقلال است، کدام بازیکن ضعیف است که می گویید استقلال را قوی دیدید؟ هر بازیکن که تعویض می شد یکی از آن یکی بهتر می آمد. استقلال همیشه استقلال است، مخصوصا با این هوادارانش که تشویق می کنند. خداراشکر ما دو سال است که شخصیت تیمی گرفتیم و بالاخره اینطور نیست که جلوی تیم ها آسان ببازیم و خداراشکر که توانستیم ببریم.

 

رضاوند درخصوص بازی تدافعی سایپا در دقایق آخر هم گفت: ببینید نمی توانیم جلوی بازیکنان سرعتی تیم استقلال تهران تیممان ده نفره شده و یک یار کمتر داریم، برویم بالا بازی کنیم. ولی شما نگاه کنید موقعیت های ما کمتر از موقعیت های استقلال نبود، اگر توپ رمضانی به تیرک نمی خورد یا ایستگاهی ترابی می رفت در گل می توانستیم در همان جریان بازی ببریم. اما خب مسلما تیمی که ده نفره می شود عقب بازی می کند تا جای خالی را پوشش دهد.

 

وی در پایان در پاسخ به سوالی راجع به داوری گفت: داوری به نظرم خوب بود.

دیدگاه‌ها