کد خبر : 1565574 | 11 آبان 1397 ساعت 10:32 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

هم تیمی جهانبخش جانشین احتمالی دخیا

به نظر می‌رسد جدایی داوید دخیا، گلر منچستریونایتد در پایان فصل از این تیم قطعی به نظر می‌رسد.

هم تیمی جهانبخش جانشین احتمالی دخیا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دخیا در پایان فصل با یونایتد به پایان خواهد رسید و به نظر خبری از تمدید قرارداد با یونایتد نیست. شیاطین سرخ تلاش زیادی در این امر انجام داده اند ولی متقاعد شده اند که دخیا قصد ندارد قرارداد جدیدی با آنها به امضا برساند.

 

از همین رو، نشریه سان، مت رایان، گلر برایتون را به عنوان گزینه اصلی جانشینی دخیا مطرح کرده است. رایان با وجود عملکرد بسیار خوبی که تا به اینجا فصل داشته، همچنان جانشین دور از انتظاری برای دخیا به حساب می‌آید.

 

خورخه مندس، ایجنت دخیا که همزمان ایجنت مورینیو نیز هست، اعلام کرده که از ادامه حضور گلر اسپانیایی در جمع شیاطین سرخ مطمئن نیست. هر چند که تیم رویایی دخیا یعنی رئال مادرید با خرید تیبو کورتوا، دیگر نیازی به گلر ندارد و این انتقال برای او تقریبا منتفی شده، ولی یوونتوس و پاری سن ژرمن به دنبال جذب گلر 27 ساله اسپانیایی خواهند بود. هر دو باشگاه هدف بزرگی مثل چمپیونزلیگ را در سر دارند که حضور دخیا می‌تواند گام مهمی در این مسیر برای آنها باشد.

 

اما مت رایان 26 ساله، با 5 میلیون پوند در سال 2017 از والنسیا به برایتون پیوست و نمایش‌های درخشانی در دروازه این تیم داشته است. او در دو سال حضورش در بلژیک و در باشگاه کلوب بروژ نیز توانست عنوان بهترین گلر بلژیک را از آن خود کند. سه سال و نیم از قرارداد او با برایتون باقی مانده و یونایتد کار سختی در مذاکرات پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها