کد خبر : 1565596 | 11 آبان 1397 ساعت 12:00 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوری یک ماهه کاپیتان سایپا از میادین

کاپیتان سایپا به دلیل عمل جراحی‌ای که انجام داده یک ماه دور از میادین خواهد بود.

دوری یک ماهه کاپیتان سایپا از میادین

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه‌علی‌دوست که تا هفته نهم در ترکیب سایپا بود و ۶ بازی در این فصل انجام داده بود، در دیدار لیگ برتر مقابل پرسپولیس به دلیل بیماری حضور نداشت و روز گذشته هم به دلیل انجام عمل جراحی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر استقلال غائب بود.

 

کاپیتان سایپا که در دیدار لیگ با استقلال با وجود دردی که داشت، بازی کرده بود روز گذشته مورد عمل جراحی از ناحیه شکم قرار گرفت و به همین دلیل یک ماه از حضور در میادین غائب خواهد بود و احتمالا از هفته پانزدهم لیگ برتر مجددا بتواند در ترکیب سایپا قرار بگیرد.

 

علی حاتم، مدیر تیم سایپا در این باره گفت: روزبه به دلیل عملی که داشت، حدود چهار الی پنج هفته در بازی‌ها نخواهد بود ولی امیدوار هستیم هرچه زودتر به میادین برگردد؛ روز گذشته تمام بازیکنان به فکر او بودند و جای روزبه را در جشن برد مقابل استقلال خالی کردند.

 

1350610

 

شاه‌علی‌دوست ضمن خوشحالی بابت پیروزی بزرگ هم‌بازی‌هایش در مسابقه جام حذفی گفت: برد خیلی ارزشمند و مهمی بود که آن را به خانواده بزرگ سایپا تقدیم می‌کنیم؛ خیلی دوست داشتم می‌توانستم کنار بچه‌ها باشم، اما شرایط جسمانی‌ام این اجازه را نمی‌داد.

 

او اضافه کرد: طبق صحبت‌های پزشکم از دو هفته دیگر تمریناتم را شروع می‌کنم و به نظرم یک ماه دیگر شرایط حضور در مسابقات را داشته باشم.

 

کاپیتان سایپا عنوان کرد: باید از غیرت و تلاش بازیکنان سایپا در حالی که ١٠ نفره موفق به پیروزی شدند تشکر کرد و این نشانه هنر کادر فنی در هدایت تیم است.

 

دیدگاه‌ها