کد خبر : 1565676 | 11 آبان 1397 ساعت 15:36 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

از ته دل دوست دارم شفر نتیجه بگیرد

عنایتی: کادرفنی بیشتر از بازیکنان آشفته هستند

عنایتی می گوید وضعیت این تیم نگران کننده است.

عنایتی: کادرفنی بیشتر از بازیکنان آشفته هستند

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: متاسفانه وضعیت استقلال نگران کننده است. این تیم نه خوب بازی می کند و نه برنامه ای برای رسیدن به پیروزی دارد و این چیزی است که من را بیش از حد نگران می کند.


او ادامه داد: استقلال در تمام بازی های گذشته در 20 دقیقه اول بسیار خوب بازی می کرد و هرکسی تیم را می بیند می گوید این تیم در طول 90 دقیقه نتیجه عجیبی را رقم می زند اما بعد  از گذشت دقایقی تیم به طرز عجیب سردرگم می شود و اصلا بازیکنان نمی دانند در زمین  چه کاری باید انجام بدهند و وظیفه شان چیست.


کاپیتان سابق استفلال در مورد روند تهاجمی استقلال می گوید: بازهم در بازی با سایپا چون خط هافبک به حملات اضافه می شدند شرایط این تیم کمی بهتر شد اما بازهم بعد از 20 دقیقه همه چیز از دست رفت و بازیکنان خط حمله هم در زمین بازی سر در گم بودند.


عنایتی در مورد شرایط کادرفنی استقلال هم می گوید: آنچه به نظر من نمی آید این است که کادرفنی از بازیکنان درون زمین تشویش بیشتری دارند و آرامش لازم در بین آنها نیست.  آنها همه در طول بازی آشفته هستند و این باعث تاثیر منفی روی تیم می شود.


وی افزود: استقلال از نظر روانی بیمار است و این باعث شده بازیکنان در زمین بازی تمرکز نداشته باشند. شما ببینید در صحنه گل اول سایپا که من بیش از 10 بار آن را تماشا کردم چشمی به یکباره پستش را ترک می کند و به فضای شلوغ محوطه جریمه می رود. مگر می شود روی گل دوم هیچ کس حاج محمدی را نگرفته باشد؟ بازیکنان استقلال به هیچ عنوان تمرکز لازم را ندارند.


عنایتی در پایان گفت: به هیچ عنوان قصد تخریب آقای شفر را ندارم و از صمیم قلب دوست دارم ایشان نتیجه بگیرد چون فرد محترمی است. قلبم آبی است و می دانم که شرایط خوب نیست ولی من مطمئنم استقلال می تواند از این شرایط سخت عبور کند و دوباره روزهای خوبی را تجربه کند.

 

دیدگاه‌ها