کد خبر : 1565693 | 11 آبان 1397 ساعت 17:12 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا هنوز آماده نیست

مورینیو: هنوز حق صحبت از قهرمانی نداریم

یونایتد پس از گذشت ده هفته از لیگ برتر، در رده هشتم قرار دارد و با صدرنشینان اختلافی 9 امتیازی دارد.

مورینیو: هنوز حق صحبت از قهرمانی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در نشست خبری بازی فردا مقابل بورنموث شرکت کرده بود، تیمش را هنوز شایسته صحبت در مورد رسیدن به عنوان قهرمانی نمی داند. شیاطین سرخ اخیرا نتایج بهتری نسبت به گذشته کسب کرده اند و رفته رفته در حال نزدیک تر شدن به 4 تیم بالای جدول هستند.

 

 

1350700

 

 

مورینیو در گفت و گو با خبرنگاران گفت:« ما 5 امتیاز با تیم چهارم و سه امتیاز با حریف فردای مان بورنموث فاصله داریم. وقتی شما خارج از 4 تیم بالای جدول هستید، نباید در مورد قهرمانی حرف بزنید. زمانی که به چهار تیم می رسید، می توانید به بالا نگاه کنید و فاصله خود با صدرنشین را بسنجید و بازی های پیش رو و تقویم را نگاه کنید اما به شرایط الان مان دقت کنید که پر از مصدوم و محروم هستیم. در چنین وضعیتی باید سعی کنیم سه امتیاز را کسب کرده و تا دسامبر خودمان را در مکان بهتری از جدول قرار دهیم.»

 

سرمربی پرتغالی ادامه داد:« باید بیش از هر چیزی روی خودمان تمرکز کنیم و تمام تلاش مان را بکار بگیریم تا نتایج بهتری کسب کنیم. البته که کار دشواری است. برای مثال در استمفوردبریج پیروزی در مشت ما بود ولی در نهایت به یک امتیاز قناعت کردیم. فکر می کنم بهتر از آن نمی توانستیم برابر چلسی بازی کنیم و با آن شرایط، کار فوق العاده ای انجام دادیم.

الان خارج از چهار تیم بالای جدول هستیم و باید روی مشکلات خودمان تمرکز کنیم. باید به توانایی های خودمان ایمان داشته باشیم و با کسب بردهای متوالی به جمع بالانشینان اضافه شویم. این ممکن نمی شود مگر با کار و تمرین سخت.»

 

 

1341928

 

 

خط خوردن دوباره والنسیا:« در اینستاگرام والنسیا یک پست جالب دیدم. او نوشته بود که کار، کار، کار در سالن بدنسازی. او بهتر بود می نوشت، کار، کار و کار به تنهایی در سالن چراکه مصدوم هستم و نمی توانم با تیم تمرین کنم. از نظر من هم او در سالن بدنسازی به سختی تمرین می کرد ولی تمرینی بدون توپ. پس می توانید تصور کنید که او فردا هم با ما نخواهد بود؛ چون هنوز آماده نیست.»

 

لازم به ذکر است که در انگلیس اعتقاد دارند که پس از لایک جنجالی والنسیا به پستی علیه مورینیو، آقای خاص با وی به مشکل برخورد کرده و او را به نوعی تنبیه کرده است. والنسیا البته نسبت به آن قضیه عذرخواهی کرد ولی گویا هنوز نتوانسته مورینیو را قانع کند.

 

 

دیدگاه‌ها