کد خبر : 1565723 | 11 آبان 1397 ساعت 18:40 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با کالیاری

آلگری: بارسلونا شانس اول قهرمانی اروپاست

یوونتوس را بسیاری یکی از شانس هاس مسلم قهرمانی چمپیونزلیگ می دانند و این احتمال با جذب رونالدو بیشتر از همیشه نیز شده است.

آلگری: بارسلونا شانس اول قهرمانی اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شروعی بسیار خوب در فصل جدید داشته و در سری آ با کسب 9 برد و تنها یک تساوی صدرنشین است. بانوی پیر در لیگ قهرمانان نیز هر سه بازی خود برابر والنسیا، یانگ بویز و یونایتد را با پیروزی پشت سر گذاشته؛ اما آلگری بارسا را شانس اول قهرمانی می داند.

 

 

1350723

 

 

او در همین رابطه گفت:« بسیار خوش شانسم که هدایت یوونتوس را بر عهده دارم. یکی از بهترین تیم های اروپا که شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد. امسال هدف اول مان قهرمانی در این رقابت هاست، هدفی که چند سال است دنبال می کنیم و به آن دو بار هم بسیار نزدیک شدیم (فینال 2015 و 2017 برابر بارسا و رئال). البته نسبت به این قضیه هیچ وسواسی نداریم. امسال بارسا شانس اول قهرمانی است و ما نیز بین 4 تیم دارای شانس قهرمانی قرار داریم.»

 

بازی با کالیاری:« رونالدو از ابتدا به میدان می رود و قصد استراحت دادن به او را ندارم. کیه لینی و برناردسکی فردا غایب هستند. در خط میانی هم پیانیچ بازی خواهد کرد و زوج او را از بین خدیرا، بنتانکور و کوادرادو انتخاب می کنم. مثل همیشه برای پیروزی به میدان می رویم و حق هیچ اشتباهی نداریم.»

 

دیدگاه‌ها