کد خبر : 1565724 | 11 آبان 1397 ساعت 18:30 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آرسنال تهدیدی بزرگ برای بالای جدولی هاست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار حساس هفته فردا شب تیمش مقابل آرسنال صحبت کرد.

کلوپ: آرسنال تهدیدی بزرگ برای بالای جدولی هاست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و یورگن کلوپ به خوبی می داند تیمش کار آسانی در خانه رقیب سنتی نخواهد داشت.

 

دیدار برابر آرسنال: "اونای امری تاثیر فوق العاده ای بعد از ورود به آرسنال داشته و پس از آنکه این تیم در ابتدا عملکرد موفقی نداشت، در ادامه نتایج بسیار خوب آرسنال آغاز شد. دیدار مقابل آرسنال یک بازی بسیار جالب خواهد بود، آنها به خوبی سازماندهی شده اند، برنامه ای واضح روشن داشته و در ضد حملات قدرتمند هستند.

 

1350722

 

سرعت عملکرد آنها فوق العاده بوده و ما می دانیم بازی دشواری پش روی ماست. آرسنال با تلاش فراوان به این سطح رسیده بنابراین ما باید آماده باشیم. آرسنال در بازی های دشوار خود نمایش خیره کننده ای داشته و هفته قبل هم می توانست مقابل کریستال پالاس پیروز شوند. بی شک آرسنال تهدیدی بزرگ برای 4 تیم بالای جدول است. گرچه آنها از 2 بازی اول خود برابر سیتی و چلسی امتیازی نگرفتند اما عملکرد 2 یا 3 ماه پیش آرسنال مهم نیست و ما باید بازی های اخیر این تیم را آنالیز کنیم."

 

تاثیرات اونای امری: "آرسن ونگر یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان بوده و گاهی اوقات پس از حضور یک نفر در مدت زمان بسیار طولانی در یک باشگاه، شرایط آن باشگاه تغییر هم می کند.

 

همه می دانیم امری چه مربی بزرگی است اما زمانی که یک سرمربی جدید وارد باشگاه می شود، همه بازیکنان می خواهند خود را به وی ثابت کرده و نشان دهند نه تنها یک نام، بلکه یک فوتبالیست باکیفیت هستند اما حالا شرایط اینگونه نیست."

 

1340015

 

شرایط فعلی لیورپول: "ارزیابی من تاکنون خیلی خوب است اما تازه یک چهارم از فصل رفته است و ما هیچ کار خاصی را انجام نداده و فقط در اجرای آنچه که از خود انتظار داشتیم موفق بوده ایم.

 

ما با هم رشد کرده ایم و می خواهیم با هم بجنگیم و گرچه این تنها راه آغاز است، اما لیورپول شروع خوبی داشته است. نمی دانم شرایط چقدر می تواند از این بهتر شود اما ما باید هر کاری را درست انجام داده و بهترین فوتبالی که می توانیم را ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها