کد خبر : 1565730 | 11 آبان 1397 ساعت 18:51 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ تیمی مانند ما پدیده را اذیت نکرد

نکونام: ما باید برنده این بازی می شدیم

سرمربی تیم نساجی قائمشهر پس از دیدار برابر پدیده در نشست مطبوعاتی حضور یافت و درباره بازی امروز به صحبت پرداخت.

نکونام: ما باید برنده این بازی می شدیم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام درباره دیدار امروز تیمش برابر پدیده گفت: در ابتدا به تیم پدیده تبریک می گویم. ما می دانستیم تیم پدیده می تواند با یک موقعیت یک گل به ثمر برساند و بازی را برای حریف مشکل کند اما روی یک سانتر گل خوردیم. سازماندهی دفاعی ما کاملا خوب بود اما یک لحظه مدافع ما خواب ماند و دروازه مان باز شد. بازی در کنترل ما بود و از شروع نیمه دوم نیز کاملا بر حریف احاطه داشتیم اما در قسمت گلزنی دیگر خودم نمی توانم کاری کنم چرا که هر شش بازیکن خطوط جلوی ما موقعیت برای گلزنی داشتند که در نهایت موفق به این کار نشدند.


او درباره این بازی ادامه داد: در زمان یک بر صفر ما موقعیت های زیادی داشتیم تا بازی را مساوی کنیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم تا حریف از روی ضدحمله و با اشتباه ما دومین گل بازی را به ثمر رساند و ما هم دقیقا می دانستیم تیم پدیده به دنبال این است تا حریف اشتباه کند. ما این فرصت را به آنها دادیم تا به گل برسند. نتیجه را که می بینید سه بر صفر به سود آنهاست اما تیم ما می توانست به عنوان برنده زمین را ترک کند.
نکونام به مشکل تیمش در گلزنی نیز اشاره کرد و گفت: در این بازی هم کماکان همان مشکل همیشگی مان را داشتیم که در تمام کنندگی است. باز هم می گویم شش بازیکن ما در خطوط جلو، حداقل شش موقعیت گل از دست دادند.


سرمربی نساجی درباره بازیکنان این تیم در خط حمله ادامه داد: وقتی دیدم اولین فورواردمان نمی تواند گلزنی کند دومی را آوردم و او هم نتوانست گلزنی کند سومین مهاجم را هم آوردم باز هم نتوانستیم گلزنی کنیم. به هرحال ما زیبا بازی کردیم اما قشنگ بازی کردن هرگز اتفاق خوبی نیست چرا که شما باید گلزنی کنید و به برتری برسید تا بتوانید به نتیجه لازم برسید. ما در دقایق پایانی بازی با سه مهاجم بازی کردیم اما نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم و آن طور که در فیلم های بازی های مختلف دیدم هیچ تیمی مانند ما پدیده را اذیت نکرده بود.

دیدگاه‌ها