کد خبر : 1565745 | 11 آبان 1397 ساعت 19:35 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

هتل امپایر محله برو بیای ایرانی ها شده است

خیابانی: امیدوارم صدایم مردم را خوشحال کند

گزارشگر بازی فردای پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ژاپن حضور دارد و پا به پای بازیکنان این تیم و هواداران ایرانی برای این بازی حساس آماده می شود.

خیابانی: امیدوارم صدایم مردم را خوشحال کند

به گزارش" ورزش سه"، انتخاب جواد خیابانی به عنوان گزارشگر بازی رفت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز که فردا ساعت 9 به وقت تهران برگزار می شود یک اتفاق جالب است. خیابانی گزارشگر تعدادی از خاطره انگیز ترین مسابقات فوتبال ایران در دهه های اخیر است و معمولا بازی های ملی که گزارش کرده تبدیل به بازی هایی به یادماندنی شده اند. بازی فردا هم یکی از مهمترین بازی های باشگاهی سال های اخیر فوتبال است و می توان گفت فردا صبح ایران تحت تاثیر این بازی قرار دارد. در همین رابطه با جواد خیابانی گزارشگر این بازی که در ژاپن حضور دارد گفت و گو کردیم. او در هتل امپریال استیت شهر کاشیما و در هتلی است که پرسپولیسی ها هم حضور دارند. او درباره سفرش به ژاپن گفت:« بعد از بازی های آسیایی هیروشیما، جام باشگاه های جهان با سپاهان و فینال جام باشگاه های آسیا با ذوب آهن این چهارمین باری است که به ژاپن می آیم.»


او افزود:« هر بار که آمدم یک تجربه خاصی داشتم اما الان شور و هیاهوی فوق العاده ای که ایرانیان حاضر در ژاپن دارند برایم جذاب است. می توانم بگویم به احتمال زیاد فردا در حدود هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه حضور داشته باشند و نماینده ایران را تشویق کنند. ایرانی ها اینجا واقعا شور و شوق جالبی دارند، از همه شهرها از یوکوهاما، کیوتو و دیگر شهرها به اینجا آمده اند و به قولی هتل امپایر استیت محله برو بیای ایرانی ها شده است.»


او همچنین گفت:« باید منتظر باشیم و ببینیم فردا در استادیوم چه خبر خواهد بود و چه تعداد ایرانی به ورزشگاه می آید. نکته ای که می خواهم بگویم این است که نه فقط ایران که در ژاپن هم حال و هوای فینال آسیا وجود دارد. در واقع هرکجای دنیا که الان ایرانی ها باشند حال و هوای فینال لیگ قهرمانان هم هست و همه دوست دارند که پرسپولیس نماینده ایران بتواند فردا و در مجموع دو بازی برنده باشد.»


جواد خیابانی در این باره که آیا این بازی می تواند یک بازی خاطره انگیز دیگر مثل بازی های خاطره انگیزی که قبلا گزارش کرده باشد گفت:« بله این بازی هم می تواند یکی از بازی های خاطره انگیز باشد. البته یادمان نرود که این نصف بازی فینال است و نصف دیگرش در تهران مشخص می شود اما همین بازی هم می تواند یکی از خاطره انگیزترین مسابقاتی که در تمام دوران حرفه‌ای ام گزارش کرده ام شود.»


او اضافه کرد:« قهرمانی پرسپولیس در آسیا در حالی که سال ها است این اتفاق رخ نداده، می تواند زمینه ساز رسیدن به قهرمانی جام ملت های آسیا هم باشد. من امیدوارم این اتفاق بیفتد و صدای من بار دیگر بتواند مردم را خوشحال کند. خیلی دوست دارم پرسپولیس ببرد و فوتبال ایران قهرمان آسیا شود و اصلی ترین دلیلش این است که مردم شاد می شوند. در اینروزها مردم ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، عده ای با فقر می جنگند و مشکلات اجتماعی و اقتصادی عدیده ای دارند، پیروزی در این بازی و قهرمانی در آسیا می تواند دل آن پیرزن زابلی، پیرمرد خوزستانی، نوجوان آذربایجانی، جوان سنندجی و خانواده لرستانی و ....را شاد کند و این از همه مهمتر است.»


خیابانی که ویدئوهایی که از ژاپن می فرستد اینروزها در فضای مجازی دست به دست می شود درباره همسفر بودن با پرسپولیسی ها و شوخی با بازیکنانش گفت:« من اینجا با اعضای تیم پرسپولیس هستم و با بچه ها شوخی می کنیم آن ها هم با من شوخی کردند. خوشحال هستم که توانستم وظیفه ام را به خوبی انجام بدهم، وظیفه و رفتار رسانه این نیست که فقط بیاییم ایراد بگیریم و حاشیه درست کنیم، من می گویم الان همه باید با هم یک دل و یک هدف باشیم که به این قهرمانی برسیم.»


او درباره پیش بینی اش از این بازی گفت:« امیدوارم ببریم اما پیش بینی نمی کنم. برد و مساوی در این بازی عالی است و یک باخت خفیف هم می تواند ما را به بازی برگشت کاملا امیدوار کند چرا که با شور و غوغای هواداران ایرانی در آزادی می توان هرکاری انجام داد.»


خیابانی در انتها گفت:« جالبترین اتفاق اینجا حضور ایرانی ها و هیجانی است که دارند. الان همه ایرانی ها در اینجا استرس دارند و امیدوارم فردا در ورزشگاه حمایت جانانه ای از نماینده ایران بکنند.»

دیدگاه‌ها