کد خبر : 1565746 | 11 آبان 1397 ساعت 19:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دیدار مقابل ساوتهمپتون همیشه پیچیده است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی دیدار برابر ساوتهمپتون را سخت و پیچیده توصیف کرد.

گواردیولا: دیدار مقابل ساوتهمپتون همیشه پیچیده است

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و یکی یکی رقبا را مغلوب می کند، عصر یکشنبه در خانه خود میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

 

1348296

 

گواردیولا ابتدا در مورد وضعیت دی بروین گفت: "کوین دی بروین متاسفانه دوباره آسیب دیده است اما خوشبختانه این بار قرار است تنها 4 تا 6 هفته دور از میادین باشد. دی بروین دیروز خیلی ناراحت بوده اما این احساس قطعا امروز تقلیل خواهد یافت و فردا او دوباره قدرت خود را به دست می آورد. دی بروین می تواند در این مدت زمان خود را با خانواده اش بگذارند، بعد از آنها بازی های ملی آغاز شده و در ادامه نیز دی بروین باز خواهد گشت."

 

دیدار برابر ساوتهمپتون: "من همیشه تحت تاثیر بازی های این تیم در بخش هجومی و عملکرد هافبک های ساوتهمپتون قرار گرفته ام. آنها بازیکنانی با استعداد در ترکیب خود دارند و نمایشی مبتنی بر بازی فیزیکی ارائه می دهند.

 

همیشه پیروز شدن مقابل ساوتهمپتون دشوار و پیچیده است. ما باید قادر به استفاده از فضاهای کوچک ایجاد شده بوده و به آنها فرصت نواختن ضربات ایستگاهی ندهیم زیرا ساوتهمپتون از این حیث تیمی قدرتمند است. آنها یک هفته برای این بازی وقت داشتند و شرایط دشوار خواهد بود، اما ما باید آماده باشیم تا 3 امتیاز بازی برابر ساوتهمپتون را بگیریم."

دیدگاه‌ها