کد خبر : 1565755 | 11 آبان 1397 ساعت 20:01 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: هازارد نمی تواند 90 دقیقه بازی کند

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی مدعی شد امکان 90 دقیقه بازی کردن برای هازارد برابر کریستال پالاس وجود ندارد.

ساری: هازارد نمی تواند 90 دقیقه بازی کند


به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد به دلیل مصدومیت در چند بازی اخیر به از میادین دور بوده اما چلسی همچنان روی دور نتیجه گیری بوده و رقبا را شکست می دهد.

 

1344183

 

شرایط ادن هازارد: "دقیق نمی دانم اما هازارد دیروز در بخش زیادی از تمرینات گروهی شرکت داشت. با توجه به اینکه تمرین دیروز اولین تمرین هازارد طی 2 هفته اخیر بود احتمالا او نمی تواند 90 دقیقه در ترکیب قرار گیرد اما ممکن است 40 تا 50 دقیقه بتواند بازی کند. قبل از تصمیم گیری در این خصوص باید با خود هازارد هم صحبت کنم زیرا این مسئله برای ما بسیار مهم است."

 

11 بازی بدون شکست: "من نمی خواهم در حال حاضر در مورد رکوردها فکر کنم. ما باید فقط در مورد مسابقه فردا و امتیاز گرفتن از این دیدار فکر کنیم. من به بازیکنانم این پیام را می فرستم که فقط این مسابقه اهمیت دارد. در تجارب قبلی من طی 2 ماه اول نتایج ضعیفی می گرفتم و فکر می‌کردم که اینجا نیز همینگونه باشد اما در چلسی من خوش شانس بودم، زیرا بازیکنان توانستند با سازماندهی تاکتیکی در بازی های ابتدایی هم پیروز شوند.

 

دربی کانتی برابر ما عملکرد بسیار خوبی داشت. ما در فاز تهاجمی خوب بازی کردیم، اما اشتباهات زیادی در دفاع کردن انجام دادیم و واضح است که ما باید شرایط را بهبود دهیم."

دیدگاه‌ها