کد خبر : 1565816 | 12 آبان 1397 ساعت 08:30 | 107.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ اول در ژاپن با برانکو و شاگردانش

ترکیب پرسپولیس مقابل کاشیما مشخص شد

سرمربی کروات سرخپوشان ترکیب 11 نفره تیمش در حساس‌ترین بازی تاریخ این باشگاه را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل کاشیما مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از دقایقی دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم کاشیما ساکر برابر گوزن‌های ژاپنی قرار خواهد گرفت. برانکو ایوانکوویچ که برای رسیدن به این مرحله موفق شده بعد از صعود از مرحله گروهی، الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر را از پیش رو بردارد، اکنون در فینال و در برابر رقیب ژاپنی خود قرار خواهد گرفت.


علیرضا بیرانوند بعد از دستیابی به شش کلین شیت اکنون در حساس‌ترین بازی تاریخ خود به دنبال این است تا دروازه تیمش را برابر حریف ژاپنی بسته نگه دارد. او نمایش موفقی مقابل السد قطر داشت و با سیوهای دیدنی خود یکی از برترین بازیکنان سرخپوش لقب گرفت و اکنون در این بازی نگاه‌ها به او دوخته شده است.


سیدجلال حسینی نیز در کنار محمد انصاری در قلب دفاعی به میدان خواهد رفت و شجاع خلیل زاده در سمت راست و شایان مصلح نیز در سمت چپ حاضر شده است.


کمال کامیابی نیا به همراه احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و بشار رسن در خط میانی حاضر شده‌اند تا جنگ بزرگی برابر لیاندرا، دائو شو و کوکه آنزاری شکل دهند.


در خط حمله نیز دو مهاجم آماده این تیم برابر خط دفاعی و دروازه‌بان کاشیما کار سختی پیش رو خواهند داشت. علی علیپور و گادوین منشا به دنبال یکی از تاریخی‌ترین گل‌های پرسپولیس در این جدال خواهند بود.

 

1350815


ترکیب پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، علی علیپور، گادوین منشا و سیامک نعمتی


دیدار دو تیم از ساعت 9:30 صبح امروز و در ورزشگاه کاشیما ساکر با قضاوت مانی از چین برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها