کد خبر : 1565942 | 12 آبان 1397 ساعت 13:42 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامه تشکرآمیز مالک تراکتور به هوادارانش

تراکتورسازی در حالی که میهمان پیکان در شهرقدس بود اما حضور پرتعداد تماشاگران تبریزی باعث شد این تیم در طول نود دقیقه هرگز احساس غریبگی نکند.

نامه تشکرآمیز مالک تراکتور به هوادارانش

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در هفته یازدهم به یک پیروزی باارزش رسید و پیکان را در زمین خودش با نتیجه دو بر یک شکست داد. بعد از این بازی محمدرضا زنوزی مدیر و مالک باشگاه تراکتورسازی نامه ای تشکر آمیز برای هواداران این باشگاه منتشر کرد. در این نامه آمده است:


بار دیگر بنده و سایر خدمتگزاران‌تان در باشگاه بزرگ تراکتور را منت‌دار مِهر استقبال پرشکوه خود کردید. به واقع بنده به همراه تک تک اعضای باشگاه از بازیکن تا تمام زحمت کشان بر این امر واقفیم که این عظمت تیم، با شما و با حضور شما در استادیوم و یا هر محفلی دیگر و در قلب‌های شما معنی و تجلی پیدا می‌کند و یاری و همراهی شما باعث می‌گردد که تمام اعضای این مجموعه با پشتوانه قوی و با روحیه‌ای بی نظیر در مقابل حریفان صف آرایی کنند. از این رو، وظیفه خود می‌دانم دست تک تک هواداران باشگاه محبوب دلها، تراکتور را ببوسم و از آنانی هم که امروز از شهرهای مختلف زحمت کشیده و در استادیوم حضور یافته و تیم‌شان را تنها نگداشتند، تقدیر و تشکر نموده و عرض کنم که به همراهی و خدمتگزاری شما عزیزان افتخار می‌کنم. عاجزانه از تمامی هواداران تراکتور درخواست دارم که همچون گذشته و تاکنون، این تیم را تحت هیچ شرایطی تنها و بی یاور نگذارند. به امید موفقیت‌ها و پیروزی های بیشتر و کسب مقام قهرمانی.


خادم کوچک شما/محمد رضا زنوزی مطلق

دیدگاه‌ها