کد خبر : 1565981 | 12 آبان 1397 ساعت 15:35 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با نساجی سخت‌ترین بازی ما بود

قاسمی‌نژاد: بابلی‌ام و برای گل به نساجی شادی نمی‌کنم

هافبک گلزن پدیده خراسان گفت: به عنوان یک بابلی نه تنها دیشب شادی نکردم که هیچ وقت بابت گل زدن به تیم‌های هم‌استانی‌ام شادی نخواهم کرد.

قاسمی‌نژاد: بابلی‌ام و برای گل به نساجی شادی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد پس از پیروزی تیم پدیده در دیدار اخیر برابر نساجی، در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همانطور که آقا یحیی در تمرینات هفته گذشته هم تاکید کرده بود، بازی با نساجی سخت‌ترین بازی نیم‌فصل اول ما از آب درآمد. نساجی خیلی خوب فوتبال بازی می‌کرد و واقعا در نیمه دوم تیم ما را در دقایقی اذیت کرد.


وی افزود: ما نیمه اول خوبی را پشت‌سر گذاشتیم اما در نیمه‌دوم نظم دفاعی ما برای دقایقی به هم خورد که موقعیت‌هایی را به نساجی داد که خوش‌شانس بودیم که گل نشد و خوش‌شانس هم بودیم که موقعیت‌هایی که بدست آوردیم هم تبدیل به گل شد.


هافبک گلزن پدیده با اشاره به نبود اکبر صادقی در این بازی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در این بازی زحمت خودشان را کشیدند اما نبود اکبر باعث شده بود که شکل‌گیری کار از دفاع ما به هافبک ناقص بماند و بالاجبار دفاع روی به ارسال‌های بلند برای مهاجمین می‌آورد که از دقت کار کم می‌کرد و باعث لو رفتن توپ‌ها می‌شد. امیدوارم مشکل مصدومیت اکبر هم به زودی حل شود و به تیم اضافه شود.


قاسمی‌نژاد در خاتمه از حضور تماشاگران مشهدی تقدیر کرد و گفت: به واقع این هواداران سرمایه تیم ما هستند و از اینکه در یک روز فوق العاده سرد مشهد، آمدند و 90 دقیقه تیمشان را تنها نگذاشتند، بسیار ممنونم و امیدوارم همچنان طوری ظاهر شویم که دل مردم خونگرم مشهد شاد شود.


وی که زننده یکی از سه گل پدیده بود در مورد شادی نکردنش پس از گل خاطرنشان کرد: نهایت تلاشم را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای انجام دادم و وقتی گل را زدم از یک طرف بابت گل زدن برای پدیده خوشحال بودم و از طرف دیگر بابت اینکه تیم استانم گل خورد ناراحت شدم و به همین خاطر هرگز شادی نکردم.

دیدگاه‌ها