کد خبر : 1566014 | 12 آبان 1397 ساعت 17:26 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

جهنم سرخ در هوای پاییزی کاشیما؛

عکس هایی که باید در یاد پرسپولیسی‌ها بماند

هواداران تیم کاشیما آنتلرز ژاپن حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و حتی یک دقیقه هم دست از تشویق تیمشان نکشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، 40 هزار صندلی ورزشگاه کاشیما ساکر پر نشدند اما صدای تشویق هواداران 90 دقیقه به گوش رسید و همین موضوع تاثیر مستقیمی روی عملکرد بازیکنان تیم پرسپولیس داشت. آن ها به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم تیمشان بودند و با تشویق های کرکننده، تمرکز بازیکنان پرسپولیس را بر هم می زدند.

 

پرسپولیسی ها که تاکنون این تعداد هوادار را در مسابقات آسیایی علیه خود ندیده بودند، در دقایقی از مسابقه اشتباهاتی را مرتکب شدند که از آن ها بعید بود و می توان یکی از دلایل این اشتباه ها را جو ورزشگاه کاشیما ساکر دانست.

 

تصاویری که از ورزشگاه یک ساعت پیش از مسابقه مخابره می شد، صندلی های خالی استادیوم کاشیما ساکر را نشان می داد و اینطور گمان می رفت که پرسپولیس کار سختی در طول بازی نخواهد داشت اما کاشیمایی ها که بلیت الکترونیکی خریده بودند و از حضورشان در ورزشگاه مطمئن بودند، لحظاتی پیش از مسابقه وارد استادیوم شده و روی سکوها مستقر شدند و بدون خستگی، یک صدا تیمشان را تشویق کردند.

حالا یک هفته بعد پرسپولیس در ورزشگاهی از کاشیما میزبانی می کند ظرفیتش دو برابر استادیوم ژاپنی ها است. در تهران مشکلات بلیت فروشی برعهده هواداران نیست اما تماشاگرانی که چند ساعت قبل از بازی به استادیوم می روند باید یادشان باشد که حمایت از پرسپولیس در طول 90 دقیقه بازی ارزشمند است و در زمان بازی می توان با صدای کرکننده تشویق ها، حریف را وادار به اشتباه کرد.

 

همچنین نکته ای دیگر، حضور هواداران با پیراهن قرمز رنگ بود که زیبایی و ابهت فضا را دو چندان کرده بود و چه بهتر که پرسپولیسی ها نیز با الگو گرفتن از این حرکت، در بازی برگشت با پیراهن قرمز به ورزشگاه بروند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه - استادیوم کاشیما

دیدگاه‌ها