کد خبر : 1566041 | 12 آبان 1397 ساعت 18:51 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقی زاده: به حضورم در تراکتور افتخار می‌کنم

هافبک تیم تراکتورسازی پیروزی مقابل پیکان را آغاز برنامه تیمش برای صعود به صدر دانست.

نقی زاده: به حضورم در تراکتور افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده، هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در مورد پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل پیکان صحبت کرد:

 

صلاح بود که بازی نکنم
هفته گذشته به دلیل مصدومیت در تمرینات، غایب بودم. البته قرار بود بازی کنم ولی به توصیه کادر پزشکی برای اینکه مصدومیتم تشدید نشود بازی نکردم. به هر حال صلاح بود که بازی نکنم. مهم برد تیم بود که این اتفاق رخ داد و یک برد خانگی شیرین را کسب کردیم تا با روحیه به مصاف پیکان در تهران رفته و این تیم را هم شکست دهیم.

 

 

1348442

 

پیکان حریف دست و پا بسته ای نبود
شروع خوب ما کار را برای پیکان دشوار کرد. اتفاق خوبی که در این بازی رخ داد، زدن دو گل زیر ده دقیقه بود. این باعث شد تا ما بازی را با فشار کمتری ادامه دهیم. البته هدف مان هم کسب برد بود و جز پیروزی به چیز دیگری در این دیدار فکر نمی کردیم. با وجود اینکه امروز ما پیروز شدیم اما پیکان حریف دست و پا بسته ای نبود.

هوادارانمان بی نظیرند
نمی دانم با چه جملاتی در مورد هوادارانمان صحبت کنم، آنها بی نظیرند. قبل از بازی با توجه به فصل های گذشته تصور می کردیم که هوادارانمان را در ورزشگاه ببینیم. این اتفاق هم رخ داد و در شرایطی به مصاف پیکان رفتیم که هیچ شباهتی به تیم میهمان نداشتیم. حضور پر تعداد و پرشور هواداران کار را برای ما آسان کرد. ما بدون کمترین استرسی بازی را آغاز کردیم. این برد را مدیون آنها هستیم.

 

به حضورم در تراکتور افتخار می کنم
هر بازیکنی که از خطه آذربایجان پای به فوتبال می گذارد یکی از اهداف بزرگش حضور در تراکتورسازی است. این فرصت را من در فصل جاری پیدا کردم. زمانی که پیراهن تیمی بر تن ات است که در ورزشگاه خارج از خانه، تماشاگرانش صدها برابر بیشتر از تماشاگران تیم میزبان است، غروری وصف نشدنی به بازیکن دست می دهد. به حضورم در تراکتورسازی افتخار می کنم و امیدوارم که بتوانم بازیکن مفیدی برای تیمم باشم.

 

ماموریت مان برای صعود به صدر آغاز شد
پیروزی مقابل پیکان، نتیجه ای بود که ما را به جمع مدعیان رساند. اینک در رده سوم هستیم. این اتفاق روحیه ما را دو چندان کرده است. ما دیگر یک تیم مدعی به شمار می رویم و باید در تک تک بازی های پیش رو بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم. ماموریت ما برای صعود به صدر از امروز رسما آغاز شد و می رویم تا به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم.

دیدگاه‌ها