کد خبر : 1566062 | 12 آبان 1397 ساعت 19:54 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ناامید کننده بایرن مونیخ در خانه

بایرن مونیخ در خانه خود 1-1 برابر فرایبورگ متوقف شد.

تساوی ناامید کننده بایرن مونیخ در خانه

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار حساس برابر دورتموند، بایرن مونیخ با گل دقیقه 80 گنابری در آستانه کسب پیروزی بود اما هولر با گلزنی در دقیقه 87 باعث از دست رفتن 2 امتیاز حساس برای شاگردان کواچ شد.
 

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 9 روی ارسال خامس و ضربه لواندوفسکی می توانست به گل اول برسد اما حضور به موقع هاینتس دروازه فرایبورگ را نجات داد.

 

1351185

 

در دقیقه 15 آرین روبن از فاصله ای دور دروازه تیم مهمان را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد. در دقیقه 25 بهترین فرصت گلزنی برای بایرن ایجاد شد اما ضربه لواندوفسکی با عکس العمل تماشایی شولو با پا دفع شده و این موقعیت از دست رفت.

 

در اواخر نیمه اول یک بار دیگرن بایرن تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه آکروباتیک روبن از درون محوطه توسط شولو دفع شده و در ریباند هم آلابا نتوانست دروازه را باز کند تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

شروع نیمه دوم با حوادث مختلف داوری همراه بود. ابتدا در دقیقه 54 گل فرایبورگ به صورت میلیمتری آفساید اعلام شد و در دقیقه 58 بایرن می توانست صاحب پنالتی شود اما داور با بازبینی صحنه رای به ادامه مسابقه داد.

 

1351186

 

در دقیقه 67 بایرن فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت اما در 2 صحنه پیاپی ضربات لواندوفسکی و رافینیا توسط بازیکنان فرایبورگ بازگردانده شد.

 

اما حملات بایرن مونیخ در دقیقه 80 بالاخره جواب داد و این تیم به گل رسید. روی پاس رافینیا، گنابری صاحب فرصت شده و از فاصله ای دور و با یک ضربه دقیق از زیر دستان شولو موفق شد گل اول بایرن مونیخ را وارد دروازه فرایبورگ کند.

 

اما فرایبورگ خیلی زود گل خورده را جبران کرد. در دقیقه 87 و روی ارسال مواج گانتر، هولر موفق شد با یک ضربه دقیق در مقابل دروازه گل تساوی را به ثمر برساند تا در نهایت بایرن با نتیجه 1-1 در خانه متوقف شده و 2 امتیاز مهم را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها