کد خبر : 1566064 | 12 آبان 1397 ساعت 19:50 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: پرسپولیس می‌تواند به بازی برگردد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس علیرغم شکست این تیم در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اعتقاد دارد شاگردان برانکو ایوانکوویچ قادر به جبران نتیجه در آزادی خواهند بود.

درخشان: پرسپولیس می‌تواند به بازی برگردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و در شرایطی که هواداران این تیم امیدوار به دستیابی عنوان قهرمانی بودند، جدال رفت را در استادیوم کاشیماساکر با نتیجه دو بر صفر به حریف واگذار کردند. حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان و حضورشان در این مرحله از لیگ قهرمانان گفت: به نظرم این بچه‌ها تا اینجا هم شایسته تقدیر هستند و واقعا قدرت رقبا با این تیم از حیث سرمایه گذاری روی مسابقات و امکانات قابل مقایسه نیست. شما می‌توانید همین تدارک باشگاه کاشیما برای اعزام به تهران و بازی برگشت را مشاهده کنید تا متوجه تفاوت‌ها شوید. با این حال باشگاه هم در حد وسع خود تلاش کرد و بازیکنان نیز جانانه تا این مرحله جنگیدند.


وی ادامه داد: من اصلا ناامید نیستم. هیچ کس نمی‌تواند نسبت به این تیم ناامید باشد و آنها کار بزرگی تا به اینجا انجام دادند و مطمئنا از پس کار بزرگتر از آن هم برخواهند آمد. باید ریکاوری روحی و بدنی خوبی صورت گیرد و بازیکنان در این فرصت کاملا تمرکز کنند. مطمئنا می‌دانند که یک فرصت ایده آل دیگر برای آنها در استادیوم آزادی وجود دارد؛ استادیومی که موفق شدند تیم‌های قدرتمند السد و الدحیل را شکست دهند و در تاریخ باشگاه هم برگشت‌های خوبی قرار دارد. فوتبال همیشه هیجان انگیز است و هیچ تیمی نمی‌تواند با هر اندوخته‌ و کیفیتی خود را برتر و برنده بداند.


درخشان با اشاره به عملکرد بازیکنان گفت: به هرحال باید این مساله را در نظر گرفت که تیم کاملا طی این مدت تحت فشار قرار داشته و بازیکنان از نظر بدنی با افت مواجه می‌شوند و از بدشانسی تیم آنها در این بازی نتوانستند نمایش همیشگی خود را ارائه دهند. در نیمه اول اما فرصت‌های خوبی نصیب پرسپولیس شد و شاید اگر تصمیم بهتری توسط علیپور گرفته می‌شد یا از همان شتابزدگی حریف در نیمه اول سود می‌بردند نتیجه تغییر می‌کرد.


وی ادامه داد: از سیامک نعمتی انتظار نمی‌رفت با این انگیزه و کیفیت در آن لحظه این تصمیم عجیب را بگیرد. سیامک اما گل صعود پرسپولیس به فینال را به ثمر رساند و مطمئنا در آینده بهتر از این هم با توجه به پتانسیلی که دارد کار خواهد کرد و آن تصمیم اما مطمئنا در این شرایط حرفه‌ای جای تعجب داشت. از امید عالیشاه هم انتظار بیشتری می‌رفت و او باید هر ثانیه‌ای که پیراهن تیم را برتن می‌کند و به میدان می‌رود از نظر انگیزه و توان فنی ذهن خود را آماده نگه دارد. با توجه به اینکه پرسپولیس یک بازی دیگر در پیش دارد، امیدوارم عالیشاه در بازی برگشت بتواند از نظر ذهنی خود را آماده کند و مطمئنا قادر خواهد بود به تیم برای جبران این نتیجه کمک کند.


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جبران نتیجه نیز این امیدواری را ابراز می‌کند و می‌گوید: پرسپولیس اکنون در مرحله‌ای قرار دارد که همه باید با تمام وجود برای موفقیت و جبران تلاش کنند. این موقعیت به آسانی به دست نیامده و باید قدر ثانیه به ثانیه بازی برگشت را بدانند تا تلاش خود در این فصل را تکمیل کنند. حمایت هواداران نیز تاثیرگذار است و آنها در بازی السد به خوبی این پتانسیل را به نمایش گذاشتند. من کاملا به جبران نتیجه امیدوار هستم و این امیدواری من هم از تلاشی برمی‌آید که بازیکنان پیش از این به نمایش گذاشتند و با آن می‌توان ادعا کرد پرسپولیس در بازی برگشت جبران خواهد کرد. برانکو مربی باهوشی است و مطمئنا در این فرصت 90 دقیقه‌ای تقابل با کاشیما به آنالیز بزرگی از حریف دست یافته که در بازی برگشت می‌تواند به آنها کمک کند.

دیدگاه‌ها