کد خبر : 1566095 | 12 آبان 1397 ساعت 22:30 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: وینیسیوس روزنامه و تلویزیون را تعطیل کند

گلر بلژیکی رئال در بازی امشب برابر وایادولید نمایش خوبی داشت و توانست کلین شیت کند.

کورتوا: وینیسیوس روزنامه و تلویزیون را تعطیل کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال در حالی که بازی چندان خوبی برابر وایادولید انجام نداد، در نهایت توانست در ده دقیقه پایانی دو گل بزند و پیروز از زمین خارج شود. ورود وینیسیوس در دقیقه 75 شرایط را به سود رئال تغییر داد.

 

 

1341627

 

 

کورتوا در پایان بازی گفت:« در فوتبال اعتماد به نفس و روحیه نقش مهمی دارد. امروز برابر تیمی بازی داشتیم که اخیرا نتایج خوبی کسب کرده بود و به خوبی نیز دفاع می کرد. در لالیگا بازی ساده وجود ندارد. باید به روند بهتر شدن ادامه داد و همین هدف را نیز دنبال می کنیم.

پیش از این تجربه چنین شرایطی را داشته ام. در زمان اتلتیکوی مانسانو و چلسی مورینیو. همیشه این مربیان هستند که تاوان پس می دهند ولی در واقع همه باهم مقصریم. الان هم چیزی تغییر نکرده و بازیکنان در زمین تمام توان شان را می گذارند.»

 

سیستم چرخشی در دروازه:« در چلسی که بودم، برخی مواقع من بازی می کردم و برخی مواقع هم چک. اینطور نبود که یکی در لیگ بازی کند و دیگری در لیگ قهرمانان و جام حذفی. البته مشکلی نیست و هر زمان که کیلور بازی کند، به او روحیه می دهم.»

 

 

1351225

 

 

وینیسیوس:« او 18 سال دارد و بسیار جوان است. روحیه و جنب و جوش بالایی هم دارد و خیلی خوب تمرین می کند. امروز با ورودش توانست شرایط بازی را تغییر دهد. به او توصیه می کنم روزنامه نخواند و تلویزیون هم نگاه نکند. بهتر است بهانه ای هم دست رسانه ها ندهد چون خیلی جوان است و تحت تاثیر تعریف و تشویق ها قرار می گیرد.

الان هر کسی یک منتقد فوتبال است و به وقتش از وینیسیوس هم انتقاد خواهد شد. البته همه چیز به خودش بستگی دارد. امیدوارم غرق در تعاریف نشود و فقط روی فوتبالش تمرکز کند. او می تواند چیزهای زیادی به رئال بدهد.»

 

سولاری:« به من بستگی ندارد چه کسی مربی رئال خواهد شد. با سولاری خوب تمرین می کنیم و تمرینات کمی شاداب تر از قبل شده است. او کارش را به خوبی انجام می دهد و به او ایمان داریم.»

 

مورینیو، کونته و مارتینز، گزینه های مربیگری رئال:« هیچ صحبتی با مارتینز نداشتم و فکر می کنم او در تیم ملی بلژیک راحت و خوشحال است. با مورینیو و کونته هم هیچ مشکلی ندارم اما گفتم که در نهایت مدیران تصمیم گیرنده نهایی هستند.»

 

دیدگاه‌ها