کد خبر : 1566124 | 13 آبان 1397 ساعت 00:54 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آسان خانگی یوونتوس برابر کالیاری

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 کالیاری را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.

پیروزی آسان خانگی یوونتوس برابر کالیاری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در 10 دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل، 9 پیروزی و یک تساوی کسب کردند، در دیدار امشب هم کار سختی نداشتند و توانستند به دهمین پیروزی شان در رقابت های این فصل سری آ برسند.

یووه بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی به گل رسید. روی پاس بتانکور بود که پائولو دیبالا پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه با یک حرکت تکنیکی، دو مدافع حریف را فریب داد، با یک ضربه پاس راست دقیق، کار را تمام کرد.

 

1351265

 

1351266

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 10، چیزی نمانده بود که رونالدو، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع مدافع کالیاری، مانع از گلزنی ستاره پرتغالی شد.

در ادامه بازیکنان میهمان هم اندک اندک پیش کشیدند و در دقیقه 19، اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه یووه ایجاد کردند ولی واکنش عالی وویژک شزنی، مانع از گل خوردن  یووه شد.

تسلط یووه بر بازی ادامه پیدا کرد اما بازیکنان کالیاری هم روی تک موقعیت ها، خطرناک ظاهر می شدند تا اینکه سرانجام در دقیقه 36 توانستند به گل تساوی برسند. روی یک ارسال به محوطه جریمه یووه بود که توپ روی تیر دوم به ژوائو پدرو رسید و او هم بعد از یک چرخش عالی، با ضربه ای دقیق، دروازه شزنی را باز کرد.

اما این نتیجه تنها دو دقیقه پایدار بود و یوونتوسی ها در دقیقه 38 بار دیگر پیش افتادند. روی حرکت خوب داگلاس کاستا از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه کالیاری بود که براداریچ با یک تکل اشتباه، توپ را وارد دروازه خودی کرد.

یوونتوسی ها می توانستند در همان نیمه اول به گل سوم برسند اما ضربه تماشایی کریس رونالدو در دقیقه 45 به تیر دروازه برخورد کرد و این نیمه با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات یووه آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف داشتن اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

حملات بازیکنان میزبان ادامه پیدا کرد اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث می شد تا آنها نتوانند به گل سوم برسند.

در دقایق پایانی هر دو تیم بر شدت حملات شان افزوند و حتی تیم میهمان هم می توانست به گل تساوی برسد اما این یوونتوسی ها بودند که در دقیقه 87 به گل سوم رسیدند. روی یک ضدحمله سریع از کوادرادو و رونالدو بود که در نهایت با پاس ستاره پرتغالی، کوادرادو توانست در موقعیت تک به تک، با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کند.

تلاش یوونتوسی ها برای زدن گل بعدی در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها