کد خبر : 1566191 | 13 آبان 1397 ساعت 11:32 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: تلاش می‌کنم 40 گل برای چلسی بزنم!

ادن هازارد، ستاره چلسی مدعی شد که قصد دارد این فصل برای تیمش 25 گل به ثمر برساند ولی آبی ها باید با آرامش پیش بروند تا قهرمان لیگ شوند.

هازارد: تلاش می‌کنم 40 گل برای چلسی بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی تحت هدایت ساری در فرم بسیار خوبی قرار دارد و هازارد نیز که ستاره تیم بوده، 7 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده و تیمش را در بین مدعیان قرار داده است. حالا پس از بازگشت از مصدومیت، هازارد مدعی شد که گلزنی تنها هدف او نیست.

 

او گفت:" من اصلا به امار گلزنی و پاس گل دقت نمی‌کنم. من می‌خواهم موقع بازی کردن حس خوبی داشته باشم و همین. می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم. اگر گل بزنیم، خیلی خوب است ولی مهم ترین چیز پیروزی است. من می‌توانم گل بزنم ولی من مهاجم نیستم. من بیشتر یک بال هستم، جایی که می‌توانم موقعیت‌های بیشتری خلق کنم.

 

 

1351371

 

 

البته که من هم می‌توانم 20 یا 25 گل بزنم، شاید البته 40 گل کمی زیاد باشد ولی تلاشم را می‌کنم. وقتی موقعیت گلزنی داشته باشم، سعی می‌کنم تصمیم درست را بگیرم. اگر موقعیت خوبی برای شوت باشد، شوت خواهم زد ولی اگر برای پاس مناسب باشد، پاس خواهم داد. شما همیشه می‌توانید در فوتبال پیشرفت کنید، می‌توانید گل‌های بیشتری بزنید و بیشتر پاس گل بدهید. تیم خیلی به من کمک کرده بنابراین می‌توانم پیشرفت کنم."

 

هازارد درباره شرایط این فصل چلسی گفت:" بازیکنانی پس از جام جهانی به تیم اضافه شدند و مربی نیز عوض شد و گاهی وقتی مربی تغییر می‌کند، کمی زمان می‌برد تا به بهترین فرم برسید ولی ما خیلی خوب کار کرده ایم. بازیکنان خوبی جذب شده اند، برخی بازیکنان را هم از دست داده ایم ولی بازیکنانی که اینجا هستند خیلی با کیفیتند. می‌توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و برای همین است که پیروز می‌شویم. می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم. واقعیت این است که هر سال اهدافی وجود دارند که در واقع این اهداف بردن جام ها هستند. فکر می‌کنم می‌توانیم سیتی و لیورپول را به چالش بکشیم زیرا این ها بهترین تیم‌های این کشور هستند. البته هنوز فاصله ای با آنها نداریم. بازی ها را می‌بریم و اعتماد به نفسمان بالاست ولی باید آرامش را هم حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها