کد خبر : 1566219 | 13 آبان 1397 ساعت 13:12 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی: در هر تیمى که بودم صعود کرده‌ایم

دیدار سپاهان و مس کرمان در جام حذفی با حذف کرمانی ها در ضربات پنالتی همراه شد. جایی که پنالتی نهم را دروازه بان کرمانی ها خراب کرد و مس کرمان از جام حذفی خداحافظی کرد.

اسلامی: در هر تیمى که بودم صعود کرده‌ایم

مهدی اسلامی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: هنگام ضربات پنالتی مقابل سپاهان گرم نبودم، چرا که دقایق پایانی به زمین مسابقه رفتم و فرصت گرم کردن پیدا نکردم. همیشه دروازه بانِ پنالتى گیری بوده ام. این مسئله در سوابقم موجود است. چند نفر از بچه ها پنالتى نزدن، ولى من از زیر زدن پنالتى شانه خالى نکردم.

 

دروازه‌بان مس کرمان ادامه داد: همه ایران فهمید که این تیم، مسِ متفاوتى نسبت به سالهای گذشته است. ما براى صعود به لیگ برتر عزم خود را جزم کرده‌ایم. بازیکنان، کادر فنى ومسئولان مس با هم همدل یک هدف دارند، آن هم صعود به لیگ برتر است. هواداران در صعود ما خیلى تاثیر گذارند.


اسلامی افزود: اکنون سپاهان یکی از بهترین تیمهای ایران است و همه دیدند ما چگونه مقابل این تیم بازی کردیم. بازى به بازى براى برد به زمین می‌رویم. کیفیت لیگ یک نسبت به قبل بالا رفته و هر سال سخت‌تر می‌شود. امسال مدعى صعود در لیگ یک بیشتر است. به نظر من ٨ تیم مدعى صعود هستند و کار سختى داریم. ولى با همدلى و کمک تماشاگران و مسئولان، به امید خدا، صعود خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها