کد خبر : 1566243 | 13 آبان 1397 ساعت 14:32 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانم برای اولین بازی در سیتی گراند صبر کنم

انصاری فرد:برای بیشترین تلاش به فارست آمده ام

کریم انصاری فرد، خرید جدید ناتینگهام فارست مدعی شد که پس از انتقال از المپیاکوس، به دنبال رشد و پیشرفت در تیم جدیدش است.

انصاری فرد:برای بیشترین تلاش به فارست آمده ام

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 28 ساله ایرانی با قراردادی به مدت یک سال و نیم راهی فارست شد و پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام روز گذشته قرارداد رسمی را امضا کرد. قرارداد او با باشگاه سابقش در ماه آگوست فسخ شده بود ولی با توجه به قانون اجازه کار، او تنها حق پیوستن به یک باشگاه چمپیونشیپی را داشت. در نهایت انصاری فرد راهی فارست شد و او که برای اولین بار مقابل شفیلدیونایتد برای فارست به میدان رفت، از انگیزه هایش برای صعود به لیگ برتر فصل آینده صحبت کرد.

 

 

1351438

 

 

او گفت:" پیش از اینکه به اینجا بیایم، با مربی، مدیریت و مالک باشگاه صحبت کردم. هدف ما رسیدن به لیگ برتر برای فصل آینده است. مطمئنا ما در چمپیونشیپ نیستیم که بخشی از آن باشیم. ما سعی می‌کنیم خودمان را به سطحی بالاتر برسانیم و هدف، حضور در لیگ برتر فصل آینده است. فکر می‌کنم همه در این جهت تلاش می‌کنند. تا به حال، فکر می‌کنم نتایج خوبی کسب کرده ایم و باید بیشتر تلاش کنیم. باید بیشترین تلاش را برای لیگ برتر فصل بعد انجام دهیم."

 

انصاری فرد در باشگاه‌های مختلفی در جهان بازی کرده و طعم فوتبال اروپا را با حضور در المپیاکوس چشیده است. او از اینکه بلاخره توانست راهی انگلیس شود و تجربه حضور در فوتبال این کشور را نیز به دست آورد، ابراز خوشحالی کرد. او گفت:" من واقعا افتخار می‌کنم که عضوی از باشگاهی با این تاریخ استثنایی باشم. فکر می‌کنم فصل فوق العاده ای برای من خواهد بود و سعی می‌کنم تمام تلاشم را در تمام بازی ها انجام دهم. نمی‌توانم برای اولین بازی ام در ورزشگاه سیتی گراند صبر کنم.  فوتبال انگلیس یکی از بزرگترین لیگ های دنیاست و همه ما می‌دانیم که چقدر رقابتی و چقدر دشوار است. واقعا واقعا سخت است."

 

 

1351437

 

 

انصاری فرد از بازیکنان کلیدی ایران در جام جهانی بود ولی از آن موقع تا به حال در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفته است. با این حال، کریم تاکید دارد که این موضوع باعث نمی‌شود که او بیشترین تلاش را برای رضایت آیتور کارانکا انجام ندهد.او ادامه داد:" فکر می‌کنم کار خیلی سختی خواهم داشت ولی من آماده ام که بیشتر بجنگم و در تمرینات تمام تلاشم را انجام دهم تا آماده باشم. از بابت حضور در اینجا خوشحالم و دوست دارم بجنگم و بیشتر بکوشم."

 

انصاری فرد در 48 بازی در یونان، 22 گل به ثمر رساند و حالا از امیدهای قرمزها برای صعود به لیگ برتر خواهد بود. او ادامه داد:" امیدوارم بتوانم هواداران را خوشحال کنم. پست من مهاجم است و وظیفه ام گلزنی. سعی می‌کنم هر بازی گل بزنم و به هم تیمی‌هایم در زمین کمک کنم."

دیدگاه‌ها