کد خبر : 1566260 | 13 آبان 1397 ساعت 16:05 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کسى درباره رسول حرف بزند که در حد او باشد

پازاج: منتظر فرصت بودند تا خادم را تخریب کنند

مدیر تیم هاى ملى کشتى فرنگى گفت: رسول خادم پنج سال در فدراسیون کشتی مدیریت کرد و موفقیت های زیادی از جمله قهرمانی تمامی تیم های ملی در رده های سنی مختلف را بدست آورد.

پازاج: منتظر فرصت بودند تا خادم را تخریب کنند

به گزارش "ورزش سه"،  در روزهاى اخیر که رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتى استعفا کرده، انتقادات از او به اوج رسیده و امروز هم عباس جدیدى رقیب او در انتخابات سال گذشته صحبت هاى جدیدى را مطرح کرد.


احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی مجارستان در واکنش به انتقادات از رسول خادم گفت: متأسفانه می بینیم که بعضی از افراد به دنبال تخریب شخص رسول خادم هستند و نتایج مجارستان را دستمایه این کار قرار داده اند.


وی ادامه داد: رسول خادم پنج سال در فدراسیون کشتی مدیریت کرد و موفقیت های زیادی از جمله قهرمانی تمامی تیم های ملی در رده های سنی مختلف را بدست آورد که بعضی از این قهرمانی ها برای اولین بار در تاریخ کشتی ایران اتفاق افتاد.

 

پازاج تصریح کرد: ورزش همیشه با پیروزی و شکست همراه بوده و این بار برای ما روی خوشش را به ما نشان نداد اما بعضی ها انگار منتظر همین بودند که کشتی نتیجه نگیرد و پیکان انتقادات و تخریب های خود را به سمت رسول خادم بگیرند.


وی افزود: در این چند سال که با خادم کار کردم وی را انسانی صادق، پاکدست و کاربلد دیدم که تمامی وقت و زندگی خود را برای کشتی گذاشت و بیشتر پول و امکانات، برگزاری اردوها، اعزام ها و مسابقات را انجام داد و به جرأت می گویم که حتی یک لحظه هم به فکر خود نبود چراکه خادم به دنبال بزرگی کشتی بود و یک نقطه تاریک مالی هم در کارنامه خودش نداشت و این نکته قوت اوست برخلاف برخی نظرات بدون سند و مدرک.


سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: فدراسیون کشتی در این مدت نظامند شد و تمامی بخش های آن دارای برنامه بودند و برای هرکاری بخشنامه و آیین نامه و ضوابطی بود و کارها با برنامه ریزی پیش می رفت که این نیز از توانمندی های مدیریتی خادم بود.

 

وی تأکید کرد: اگر قرار است نقدی هم شود باید سازنده باشد نه اینکه شخصیت و چهره یک ورزشکار با اخلاق و پرافتخار کشور را تخریب کنیم، بهرحال نباید با یک شکست برخی افراد این طور حرمت را بشکنند و اگر کسی قرار است در مورد خادم نظر بدهد باید در حد او باشد.


پازاج در مورد روند آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: خادم بیشترین امکانات و تدارکات را تا جایی که دستش بر می آمد برای ما انجام داد و ما اردوهای خوبی را برگزار کردیم و تا چند ماه پیش نیز به تورنمنت های تدارکاتی اعزام شدیم اما متأسفانه با توجه به شرایط سخت اقتصادی که با آن روبرو هستیم در جایی که باید تیم خود را برای رقابت های جهانی محک می زدیم نتوانستیم به تورنمنت ها اعزام شویم و شاید اگر در رقابت های بین المللی پیت لاسینسکی لهستان و کارایف بلاروس شرکت می کردیم کشتی گیران ما با اشتباهات کمتری در رقابت های جهانی به میدان می رفتند.

 

1041807


وی در مورد نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در مجارستان افزود: نتایج بدست آمده اصلا خوب نبود و کادر فنی هم قبول داشت که نتوانست نتیجه لازم را بگیرد و شکست ها را گردن گرفت اما ما با 10 کشتی گیر راهی رقابت های جهانی شدیم که تنها 3 نفر آن ها سابقه مدال آوری داشتند و به نوعی کشتی گیر مطرح تیم ما محسوب می شدند.


پازاج ادامه داد: البته در بسیاری از جاها نیز قرعه همراه ما نبود به طور مثال محمدعلی گرایی کشتی های خوبی گرفت اما با توجه به قرعه و شرایط سخت کار نتوانست مقابل چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان نتیجه بگیرد و با توجه به قرعه چونایف نیز در دور بعد مقابل استابلر قهرمان جهان از آلمان شکست خورد به هرحال گرایی مستحق کسب یک مدال برنز بود. از سوی دیگر حسین نوری و سعید عبدولی نیز از حریفان خود پیش بودند اما در یک لحظه غفلت از حریفان خود در دقایق پایانی عقب افتادند و دیگر جای جبران نبود.


وی در مورد شرایط جدید برگزاری مسابقات جهانی اظهار داشت: امسال مسابقات در 10 وزن برگزار می شد، وزن کشی ها در صبح روز مسابقات بود و قرعه ها نیز با مکانیزمی چیده می شد که به نظر من دیگر شانس در آن دخیل نبود. البته ما می دانستیم که در 10 وزن شانس مدال نداریم و صرفا می توانیم صاحب 3 یا 4 مدال شویم، اما باتوجه به شرایط وزن کشی در صبح روز مسابقات و قرعه های بسیار فشرده و سخت کشتی گیران ما نتوانستند توانمندی های خود را نشان دهند. مورد دیگر اینکه با توجه با امتیازدهی برای رده بندی تیمی اگر تیمی صاحب مدال طلا نشود عقب می افتد و شاید اگر ما 4 مدال برنز هم می گرفتیم دیگر روی سکو نبودیم.


پازاج در پایان خاطرنشان کرد: البته همانطور که قبلا هم گفتم کادر فنی شکست را قبول دارد اما اگر حرفی زده شد این بود که پیروزی و شکست همیشه وجود دارد اما روح پهلوانی و جوانمردی نباید بمیرد و امیدوارم که دیگر شاهد هجمه های تخریبی علیه یکی از مدیران و قهرمانان با اخلاق و با ارزش کشور نباشیم.

دیدگاه‌ها