کد خبر : 1566269 | 13 آبان 1397 ساعت 16:39 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: استقلال بازنده تبریز را ترک می‌کند

هافبک جنگنده ماشین سازی مدعی است که تیمش در استادیوم بنیان دیزل قادر به شکست استقلال خواهد بود.

غلامی: استقلال بازنده تبریز را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی که سابقه کوتاه مدتی در استقلال دارد اکنون انگیزه زیادی برای نمایش موفق برابر آبی‌پوشان دارد. او مدعی است تیمش در بنیان دیزل شانسی به حریف نخواهد داد و با سه امتیاز این بازی به جدول بازخواهند گشت.


غلامی در گفتگو با ورزش سه درباره شرایط تیمش بعد از حذف از جام حذفی گفت: اوج بدشانسی ما بود. هیچ تیمی اندازه ما فرصت نداشت اما توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد و واقعا نمی‌دانم درباره آن چه باید بگویم. در ضربات پنالتی هم شرایط هر دو تیم برابر بود و ما دو توپ به تیرک زدیم. توپ من هم با بدشانسی و دفع دروازه‌بان از کنار تیرک به بیرون رفت تا بدشانسی ما تکمیل شود.


وی ادامه داد: اکنون کاملا حرفه‌ای است که آن بازی را فراموش کنم و باید به بازی بعدی فکر کنیم. ما خیلی به جام حذفی امیدوار بودیم و این بدشانسی بزرگ ما بود. تمام بدشانسی‌ها البته امیدوارم مقابل داماش چال شده باشد و بتوانیم برابر استقلال بهتر از موقعیت‌ها سود ببریم. حریف هم از جام حذفی حذف شده و اکنون تحت فشار هوادارانش یک بازی انتحاری را مسلما انجام خواهد داد. اما ما در زمین خودمان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد و اینبار به دنبال شکست استقلال هستیم.


غلامی که سابقه حضوری کوتاه در استقلال را دارد در این خصوص می‌گوید: اکنون تمام تمرکزم روی ماشین سازی است. در کنار دوستانم در این تیم به دنبال این هستیم تا شایستگی خودمان را نشان دهیم. این ادعا را بعد از بازی ثابت خواهیم کرد که استقلال بازنده تبریز را ترک خواهد کرد. از هواداران عزیز ماشین سازی و همچنین طرفداران خونگرم و عزیز تراکتور می‌خواهم در این بازی از ما حمایت کنند تا به نتیجه برسیم.

 

1351504


هافبک جنگنده ماشین سازی درباره تقابل با بازیکنان خط میانی حریف می‌گوید: آقای مهاجری و تیم فنی‌اش آنالیز مناسبی روی حریف داشته‌اند و به خوبی از نقاط ضعف آنها آگاه هستیم و در طول بازی تلاش خواهیم کرد تا به بهترین شکل برای دستیابی به نتیجه پیش برویم. برای استقلال و خصوصا هوادارانش احترام قائل هستیم اما بازیکنان ما هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در این بازی نیز نشان خواهند داد که بدون توجه به نام حریف برای پیروزی تلاش می‌کنند.


غلامی در پایان گفت: هدف ما در این فصل رسیدن به رده بالای جدول است. ماشین سازی نامی پراعتبار در فوتبال تبریز است و وظیفه ماست که برای شان و نام آن تلاش کنیم و به نتیجه خوبی در طول فصل دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها