کد خبر : 1566270 | 13 آبان 1397 ساعت 16:35 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های بارسا بی تاب برای بازگشت مسی

بارسلونا هرچند بدون مسی نیز مشکلی برای شکست حریفانش نداشته اما ستاره های این تیم مشتاق بازگشت هر چه زودتر کاپیتان خود هستند.

ستاره های بارسا بی تاب برای بازگشت مسی

به گزارش "ورزش سه"، مسی دو هفته پیش در جریان بازی با سویا از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شد. بارسا دقایق بسیاری را بدون مسی برابر سویا بازی کرد و در نهایت 4-2 پیروز شد. بلوگرانا سپس اینتر را 2-0 از پیش رو برداشت و رئال و رایو نیز با نتایج 5-1 و 3-2 مغلوب شدند. مسی چند روزی است که به تمرینات بازگشته و بر خلاف تصورات حتی ممکن است سه شنبه در سن سیرو برابر اینتر به میدان هم برود.

 

 

1350016

 

 

اوضاع البته بدون مسی نیز خوب پیش می رود اما سرمربی و نیز بازیکنان بارسا بی تاب بازگشت فوق ستاره آرژانتینی هستند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری شب گذشته در مورد مسی گفتمسی نیست و ما پیروز می شویم ولی هرچه زودتر برگردد، بهتر است. مسی کمک می کند تا بازیکنان به بالاترین سطح بازی خود برسند و وجود او برای بارسا حیاتی است.»

 

سوارز نیز گفت:« در غیاب مسی تیم به بهترین شکل ظاهر شده اما اگر مسی باشد برای همه بهتر است.»

جوردی آلبا نیز که شاید درون زمین بیشترین هماهنگی را با مسی دارد، با سوارز هم عقیده است:« امیدوارم لئو هرچه زودتر برگردد.»

راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا نیز در پایان بازی شب گذشته برابر رایو گفت:« دوست داریم که سوارز به همین روند گلزنی خود ادامه دهد ولی بی تاب بازگشت مسی هستیم. مسی و سوارز در کنار یکدیگر، بارسا را ترسناک تر می کنند.»

 

دیدگاه‌ها