کد خبر : 1566276 | 13 آبان 1397 ساعت 17:16 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

همه فکر می کردند سپاهان 4 گل می زند و می روند؛

شهدادنژاد: فکر کردم به خاطر مصدومیت تعویض شدم

گلر تیم فوتبال مس کرمان درباره دلیل ناراحتی خود پس از تعویض در دقیقه 120 دیدار برابر سپاهان می گوید.

شهدادنژاد: فکر کردم به خاطر مصدومیت تعویض شدم

آرمان شهدادنژاد گلر تیم فوتبال مس کرمان در دیدار برابر سپاهان در مورد نتیجه به دست آمده در این مسابقه در گفتگو با "ورزش سه" گفت: بالاخره جام حذفی بود و بازی با سپاهان شرایط خاص خودش را داشت. ما نشان دادیم که پتانسیل لیگ برتری شدن داریم. به این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می کردیم و در مجموع خیلی خوب توانستیم شخصیت تیمی خودمان را نشان دهیم.


شهدادنژاد در مورد اینکه چرا بازی با سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی برای آنها تدارکاتی به شمار می رفته، توضیح داد: خب در طول هفته آقای دست نشان با ما صحبت کرد و گفت که این یک بازی می تواند یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای ما باشد تا شخصیت خودمان را نشان دهیم و تیم محک خوبی بخورد. خدارا شکر همانطور که دیدید ما 120  دقیقه مقابل سپاهان که در لیگ برتر شرایط خوبی دارد، دست و پا بسته نبودیم ولی در ضربات پنالتی شانس نداشتیم.

 

وی ادامه داد: قبل از بازی همه فکر می کردند سپاهان اینجا می آید، 4 تا می زند و می رود ولی نشان دادیم که پتانسیل بالایی داریم و حقمان است که به لیگ برتر بیاییم.


شهدادنژاد در دقیقه 120 جای خود را به مهدی اسلامی گلر ذخیره مس کرمان داد. او که در ثانیه های پایانی وقت اضافی روی زمین افتاده بود، پس از اینکه متوجه شد، تابلوی تعویض برای او بالا رفته، عصبانی شد و با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد. این گلر در این باره توضیح می دهد: خب من از ناحیه ران پا آسیب دیدگی داشتم و دقایق آخر فشار زیادی روی پایم وارد شد و روی زمین افتادم. وقتی دکتر وارد زمین شد و دیدم که برانکارد آورده اند، فکر کردم به خاطر مصدومیت می خواهند من را تعویض کنند و به خاطر همین ناراحت شدم و گفتم که خوب هستم و حتی گفتم که برای مداوا بیرون نمی روم. آن زمان فکر کردم به خاطر آسیب دیدگی می خواهند تعویض کنند و نمی دانستم می خواهند برای پنالتی ها گلر را تعویض کنند.


گلر مس کرمان افزود: ولی وقتی کنار زمین آمدم، سرپرست تیم آمد و گفت هدف این بوده که مهدی اسلامی که در پنالتی ها بهتر است، وارد زمین شود و بعدش هم آقا نادر گفت تصمیم گرفتم و من هم هیچ مشکلی با این قضیه ندارم. همانطور که آقای دست نشان به من لطف داشته اند و من را در ترکیب گذشته اند، برای پنالتی ها هم می توانند تصمیمی که فکر می کنند بهتر است را بگیرند.


شهدادنژاد در مورد عملکرد مهدی اسلامی که به جای او وارد زمین شد و اینکه شاید باخت برابر سپاهان به طور کلی به گردن او افتاد، بیان کرد: خب وقتی مهدی وارد زمین شد، فشار مضاعفی روی او وارد شد و همین باعث شد تمرکز لازم را نداشته باشد. اگر شرایط برای او بهتر بود وتمرکز داشت، می توانست چند پنالتی را بگیرد ولی در مجموع شانس با ما یار نبود. حتی در پنالتی زدن هم مهدی خیلی خوب در تمرینات پنالتی می زند ولی در بازی شرایط مناسبی نداشت.


گلر تیم فوتبال مس کرمان در مورد اینکه اگر خودش در ضربات پنالتی هم در دروازه قرار می گرفت، می توانست نتیجه دیگری در بازی رقم بخورد یا خیر، اضافه کرد: من در طول بازی تمرکزم را روی ضربات پنالتی گذشته بودم. قبلا هم در سال 90 روی ضربات پنالتی تجربه داشتم و موفق شدیم با صبا به فینال جام حذفی برسیم.


شهدادنژاد در پایان در مورد شرایط مس در مسابقات لیگ یک گفت: اینکه دو تیم از لیگ یک انصراف دادند خیلی بد شد؛ ولی با شرایطی که تیم ما دارد می توانیم ادامه لیگ را بهتر کار کنیم. یک داربی مقابل مس رفسنجان پیش رو داریم که شرایط خاص خودش را دارد ولی می رویم که روند خوبمان را ادامه دهیم.

 

وی در پایان از هواداران کرمانی برای حضور در ورزشگاه تشکر کرد و عنوان داشت: آخرین باری که استادیوم را اینگونه پر دیده بودم، دو سه سال پیش در پلی آف با آقای میثاقیان بود. تشکر می کنم از همه هواداران که یار دوازدهم ما شدند. امیدوارم این حضور ادامه داشته باشد چون خیلی می تواند به ما کمک کند. یکی از دلایل آمدن آنها عملکرد خوب ما در بازی های گذشته بود و امیدواریم همین روند را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها