کد خبر : 1566298 | 13 آبان 1397 ساعت 18:12 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید در قائمشهر جبران کنیم؛

خشتان: وقتی نبریم، گل زدن من بی‌ارزش است

مهاجم تیم استقلال خوزستان می گوید به طور قطع این تیم از شرایط نامناسب فعلی خارج می شود و به روزهای خوب برمی گردند.

خشتان: وقتی نبریم، گل زدن من بی‌ارزش است

به گزارش "ورزش سه"، وحید خشتان مهاجم این روزهای تیم استقلال خوزستان و بهترین گلزن آبی های اهواز درباره شرایط این تیم گفت: وضعیت ما به اندازه قبل خوب نیست. در بازی های اخیر امتیازات را متاسفانه از دست داده ایم. در این بازی اخیر تنها دو توپ به بازیکنان نفت رسید که اصلا موقعیت هم نبود و از روی اشتباهات ما به آنها رسید. همین دو توپ گل شد و بازی را باختیم.


او افزود: متاسفانه از داوری و همه چیز داریم ضرر می کنیم. در همین بازی آخر من شنیدم که می گفتند گل دوم نفت آفساید بوده و اگر اینطور بوده باشد، خیلی ضرر بزرگی برای ما است. یک مقدار هم تمرکز بچه ها کمتر شده که البته به دلیل همین مسائل داوری است. به هر حال تمام شد و امیدواریم که در بازی آینده مقابل نساجی در قائمشهر جبران کنیم. بازی سختی است ولی برای برد می رویم و امیدواریم این اتفاق بیافتد.


خشتان که مدتی بهترین گلزن لیگ بود، درباره گلزنی اش پس از چند هفته ناکامی گفت: چند هفته بود که نمی شد گل بزنم. در این بازی هم هرچه می زدیم به در بسته می خوردیم اما خدا را شکر یکی از توپ ها گل شد. البته این فایده ای ندارد. کاش من گل نزنم ولی تیم ببرد. این مدل گل زدن بی ارزش است. انشاالله روی فرم می مانم و در بازی های بعدی هم گل می زنم و هم برنده می شویم.

 

او درباره تغییر پست خود در دیدارهای اخیر هم گفت: در دو بازی گذشته سیستم تیم ما عوض شده است و من به خط حمله منتقل شده ام که به همین دلیل فرصت های گلزنی بیشتری برایم فراهم می شود.

 

خشتان درباره پیش بینی اش از آینده تیم استقلال خوزستان گفت: صد درصد امیدوار هستیم. شک نکنید که تیم خوبی داریم. ما هم باید فولاد را می بردیم و هم نفت مسجد سلیمان را، ولی موقعیت هایمان گل نمی شد. حتما به روزهای خوب برمی گردیم.

دیدگاه‌ها