کد خبر : 1566316 | 13 آبان 1397 ساعت 19:18 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ضد حملات سریع، عامل شکست نکونام از یار سابق

مدافعان نساجی مازندران در مسابقات اخیر خود در لیگ برتر بر روی ضد حملات ضعیف ظاهر شده و گل‌های یکسانی دریافت کرده‌اند.

ضد حملات سریع، عامل شکست نکونام از یار سابق

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران در دومین دیدار پیاپی خارج از خانه خود سه گل از پدیده مشهد دریافت کرد تا این بار با شکست سنگینی راهی قائمشهر شده و به آینده لیگ برتر امیدوار باشد. شاگردان جواد نکونام در هفته نهم مسابقات لیگ برتر در اصفهان مهمان سپاهان بودند و با یک پنالتی جنجالی و با نتیجه 3-2 برابر شاگردان امیر قلعه نویی شکست خوردند.

 

در این بین می‌توان گفت سرخپوشان قائمشهری اسیر ضد حملات شده و به نوعی این تاکتیک تبدیل به پاشنه آشیل آن‌ها در مسابقات اخیر شده است. نساج‌ها که در نیمه دوم دیدار با پدیده به دنبال جبران تک گل خورده بودند، حملات زیادی را بر روی دروازه بهزادی ترتیب و حریف صدرنشین را تحت فشار خود قرار دادند اما بر روی دو ضد حمله سریع دروازه خود را برای بار دوم و سوم باز شده دیده و این گونه شکست سنگینی را تجربه کردند.

 

نساجی در بازی با سپاهان اصفهان هم زمانی که توپ را در اختیار داشت با یک اشتباه در خط هافبک پایه گذار گل دوم حریف زردپوش شد. دیگر گلی که آن‌ها از این حربه در چند هفته اخیر دریافت کردند به دیدار با سایپا باز می‌گردد. جایی که نساجی سراسر حمله بود تا به دومین برد خانگی برسد اما مهدی ترابی با انتقال سریع توپ به خط حمله تیمش از شکاف موجود در خط دفاع میزبان استفاده کرد و باعث شد علی دشتی گل اول را برای سایپا به ثمر برساند. بی شک اگر نکونام این نقطه ضعف تیمش را به خوبی پوشش ندهد در ادامه لیگ با مشکلات بیشتری رو به رو شده و مانع نتیجه گیری یکی از پرطرفدارترین تیم‌های استان مازندران خواهد شد.

دیدگاه‌ها