کد خبر : 1566322 | 13 آبان 1397 ساعت 19:26 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

سومین شکست پیاپی میثاقیان رقم خورد

لیگ یک/ پرواز بلند شاهین به رده دوم جدول

تیم شاهین شهرداری بوشهر با شکست سنگین اروند در خرمشهر به رده دوم جدول صعود کرد و جای مس کرمان را گرفت.

لیگ یک/ پرواز بلند شاهین به رده دوم جدول

به گزارش "ورزش‌سه"،  از هفته یازدهم مسابقات لیگ یک تیم شاهین شهرداری بوشهر با  هدایت محمود فکری در ورزشگاه نفت و گاز اروندان به مصاف اروند خرمشهر رفت و توانست با نتیجه درخشان 3-0 شاگردان میثاقیان را شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند.


نماینده استان بوشهر که حالا با حمایت نهادهای استانی قدرت قبلی خود را پیدا کرده هفته گذشته در خانه با دو گل نود ارومیه را شکست داد و به دنبال این بود با پیروزی برابر اروند به رده دوم جدول صعود کند.

 

شاهینی‌ها با همین هدف بازی را هجومی شروع کردند و با خلق فرصت‌هایی در دقیقه 33 توسط حسین مالکی به گل اول دست یافتند. در حالی که انتظار می‌رفت نیمه اول با همین نتیجه پایان یابد، در وقت‌های اضافه نیمه اول یک ضربه پنالتی برای شاهین به دست آمد. اتفاقی که اعتراض شدید کادرفنی اروند را برانگیخت و حواشی به وجود آمد. اما بهمن سالاری با ضربه‌ای دقیق دروازه تیم میزبان را برای بار دوم گشود. با شروع نیمه دوم، سفیدپوشان جنوبی خیلی زود و در دقیقه 47 توسط حسن نجفی گل سوم را به ثمر رساندند تا این گونه کار اروند خرمشهر یکسره شده و شکست سنگینی به آن‌ها تحمیل شده باشد.


شاهین شهرداری بوشهر با این برد 20 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به گل گهر سیرجان در رده دوم جدول مسابقات قرار گرفت. کارون هم با 10 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها