کد خبر : 1566332 | 13 آبان 1397 ساعت 20:21 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 6 – 1 ساوتهمپتون؛ جشنواره گل در اتحاد

منچسترسیتی با نمایشی مقتدرانه موفق شد 1-6 ساوتهمپتون را مغلوب کند.

سیتی 6 – 1 ساوتهمپتون؛ جشنواره گل در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در همان 20 دقیقه ابتدایی و با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شدند 3 بار به گل برساند و در نهایت 1-6 ساوتهمپتون را شکست دادند تا با 2 امتیاز بالاتر از لیورپول صدرنشینی خود را استحکام بخشند.

 

1351544

 

منچسترسیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 6 و روی پاس عرضی لروی سانه و اشتباه هوئدت و باز کردن دروازه خودی به گل اول دست یافت.

 

حملات تیم گواردیولا استمرار یافت و در دقیقه 12، استرلینگ موفق شد با یک پاس تماشایی آگوئرو را صاحب فرصت کند و مهاجم آرژانتینی نیز مقابل دروازه خالی موفق به گلزنی شد.

 

1351548

 

طوفان سیتیزن ها ادامه یافت و در دقیقه 18 و روی پاس باز هم لروی سانه، داوید سیلوا با  یک شوت محکم به طاق دروازه موفق شد برای سومین بار دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

 

بعد از دریافت 3 گل، ساوتهمپتون به فکر جبران افتاد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه در دقیقه 30 و با متوقف شدن دنی اینگس صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود این بازیکن پنالتی را تبدیل به گل کرده و نتیجه را 1-3 کرد.

 

1351568

 

در اواخر نیمه اول و با توپربایی آگوئرو، استرلینگ در محوطه ساوتهمپتون صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق گل چهارم را نیز به ثمر رساند.

 

ساوتهمپتون در همان ابتدای نیمه دوم می توانست اختلاف را کم کند اما ادرسون در ابتدا عکس العمل زیبایی روی ضربه وارد پراوس نشان داد و در ریباند نیز نگذاشت اینگس دروازه سیتی را باز کند.

 

در دقیقه 55 این بار اینگس با یک ضربه سر دروازه سیتی را تهدید کرد اما ادرسون با یک عکس العمل تماشایی روی خط دروازه تیمش را نجات داد.

 

دقایقی بعد لروی سانه با یک ضربه از گوشه محوطه دروازه ساوتهمپتون را تهدید کرد اما شوت او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1351566

 

حملات سیتی ادامه یافت و در دقیقه 69 و روی پاس آگوئرو، استرلینگ موفق شد با یک ضربه زمینی از گوشه محوطه گل دوم خودش و پنجم سیتی را به ثمر برساند.

 

در ادامه روند بازی آرام شد و تنها در دقیقه 83 ساوتهمپتون می توانست توسط لانگ در مقابل دروازه به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 92 لروی سانه روی پاس استرلینگ و با یک ضربه زمینی از گوشه محوطه گل ششم را نیز به ثمر رساند و در نهایت سیتی 1-6 حریف خود را شکست داد.

دیدگاه‌ها