کد خبر : 1566341 | 13 آبان 1397 ساعت 21:21 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 3 - 1 پالاس؛ هازارد فرشته نجات شد

چلسی موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه 1-3 کریستال پالاس را مغلوب کند.

چلسی 3 -  1 پالاس؛ هازارد فرشته نجات شد


به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیداری که هازارد از دقیقه 64 وارد زمین شد و تنها یک دقیقه بعد با پاس گل خود روند بازی را تغییر داده و چلسی را به گل برتری رساند، 1-3 پالاس را شکست داده و با تفاضل بهتر نسبت به لیورپول در رده دوم قرار گرفت.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و 2 تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت مهم بازی در دقیقه 20 برای پالاس ایجاد شد اما ضربه مه یر از گوشه محوطه از بالای دروازه کپا به بیرون رفت.

 

1351585

 

1351582

 

اما چلسی در ادامه بر جریان بازی مسلط شده و بعد از چند هجوم نصفه و نیمه در دقیقه 31 به گل اول رسید. روی ارسال زمینی پدرو، موراتا مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق دروازه هنسی را باز کرد.

 

در دقیقه 36 پاس رو به عقب راس بارکلی باعث شد موراتا صاحب فرصت شود اما ضربه این مهاجم اسپانیایی از بالای دروازه پالاس به بیرون رفت تا نیمه اول کم و افت خیز با برتری 0-1 چلسی به پایان برسد.

 

اما پالاس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل تساوی رسید. پاس عمقی مک آرتور باعث شد تاوسند با دروازه چلسی تک به تک شود و با یک ضربه دقیق بازی را به تساوی بکشاند.

 

1351583

 

در ادامه چلسی باز هم آهنگی هجومی به خود گرفت و در دقیقه 60 می توانست توسط موراتا به گل برسد اما تامکینس در مقابل دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 63 داوید لوییز بهترین فرصت را برای زدن گل برتری به دست آورد اما ضربه سر او با عکس العمل فوق العاده هنسی همراه شد.

 

اما ادن هازارد در دقیقه 64 وارد بازی شد و در دقیقه 65 با ارسال یک ضربه ایستگاهی موراتا را صاحب فرصت کرد تا او از گوشه محوطه با یک ضربه زمینی گل دوم را به ثمر برساند.

 

حملات چلسی ادامه یافت و در دقیقه 71 و با پاس عرضی مارکوس آلونسو، پدرو موفق شد با یک ضربه دقیق از وسط محوطه گل سوم چلسی را نیز وارد دروازه هنسی کند.

 

در دقیقه 92 زاها می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما رودیگر و داوید لوییز مانع شدند تا در نهایت چلسی 1-3 موفق به شکست پالاس شود.

 

دیدگاه‌ها