کد خبر : 1566366 | 14 آبان 1397 ساعت 01:07 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 0-1 میلان: پیروزی روسونری در 90+7

میلان با گل ثانیه های پایانی آلسیو رومانیولی، موفق شد در خانه اودنیزه به پیروزی 1-0 برسد.

اودینزه 0-1 میلان: پیروزی روسونری در 90+7

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که در هفته های اخیر نتایج خوبی در سری آ گرفته اند، امشب هم توانستند در خانه اودنیزه به سه امتیاز شیرین برسند و جایگاه شان در رتبه چهارم جدول را حفظ کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 9، میلانی ها صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند اما ضربه والی گونسالو ایگواین روی ارسال لاکسالت، راهی به چارچوب دروازه اودینزه پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد نوبت سوسو بود که روی یک حرکت خوب، دروازه میزبان را تهدید کرد اما ضربه او هم نتوانست قفل دروازه اودینزه را باز کند.

در ادامه باز هم این میلانی ها بودند که نمایش بهتری داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 39، روی پاس فوفانا، پسوتو می توانست دروازه میلان را باز کند اما حضور به موقع زاپاتا، دروازه روسونری را نجات داد. در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

1351604

 

نیمه دوم را هم میلانی ها بهتر آغاز کردند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقایق ابتدایی، در دقیقه 58، کاستیه خو می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما باز هم واکنش عالی دروازه بان اودینزه، مانع از گلزنی او شد.

دو دقیقه بعد نوبت سوسو بود که تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات میلان بیشتر می شد اما موقعیت های این تیم با بی دقتی، یکی بعد از دیگری از دست می رفت.

در حالی به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، در وقت های اضافه بازی اتفاقات تعیین کننده ای رخ داد.

 

1351607

 

ابتدا در دقیقه 90+5، ضربه نویتینک به کاستیه خو جلوی یک حمله خطرناک را گرفت، داور بلافاصله به او کارت قرمز نشان داد. دو دقیقه بعد، میلان از این برتری نفری استفاده کرد و به گل رسید. روی یک توپ ربایی و حمله سریع بود که میلانی ها صاحب موقعیت شدند و در نهایت روی پاس سوسو، رومانیولی با یک شوت محکم دروازه اودینزه را باز کرد تا میلان به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها