کد خبر : 1566396 | 14 آبان 1397 ساعت 10:32 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

آقا فراز که از اکسین رفت، خداحافظی کردم

اسدی: می خواهم در مربیگری به فوتبال خدمت کنم

کاپیتان سابق تراکتورسازی بعد از خداحافظی از فوتبال ضمن بیان دلایل این تصمیم و البته برنامه اش برای آینده صحبت هایی را انجام داد.

اسدی: می خواهم در مربیگری به فوتبال خدمت کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، مرتضی اسدی کاپیتان باسابقه اکسین البرز که سابقه بازی در تیم هایی مثل تراکتورسازی، گسترش فولاد، صبای قم، نفت آبادان و ... را در کارنامه دارد و یکی از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران بود، روز گذشته در تصمیمی ناگهانی از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.


اسدی در توضیح تصمیم خود به خبرنگار "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که امسال قصد بازی کردن نداشتم و می خواستم اول فصل فوتبال را کنار بگذارم اما اول فصل وقتی آقای کمالوند هدایت اکسین البرز را برعهده گرفت و از من خواست به این تیم بروم به لیگ یک رفتم و فوتبالم را ادامه دادم. در ادامه وقتی آقا فراز با اکسین قطع همکاری کرد، ترجیح دادم دیگر در این تیم نمانم؛ من با آقا فراز به اکسین آمده بودم و واقعیت این است که دیگر نمی خواستم ادامه بدهم. به همین خاطر تصمیمم را اجرایی کردم.


وی ادامه داد: ما یک بازی بیرون از خانه در انزلی داشتیم و با توجه به شرایط حساس تیم به هیچ کس درباره تصمیمم حرفی نزدم تا تیم در آرامش باشد. بعد از بازی اما تصمیمم را گرفتم و از فوتبال خداحافظی کردم. من می خواستم دینم را به باشگاه ادا کنم که فکر می کنم با رفتن به انزلی این کار را انجام دادم. برای تیم اکسین هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم خودم هم بتوانم در جای دیگری به فوتبال خدمت کنم.

 

1322238


کاپیتان سابق تراکتورسازی درباره برنامه اش برای آینده خاطرنشان کرد: بی تردید دوست دارم در فضای مربیگری قرار بگیرم و برنامه هایی نیز برای این کار دارم. دو ماه دیگر کلاس درجه B است که در آن شرکت می کنم و این کلاس ها را ادامه می دهم تا بتوانم روزهای خوبی را در مربیگری داشته باشم.


اسدی در پایان افزود: جا دارد از همه مربیانی که برای من در طول سال های فوتبالم زحمت کشیدند، تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم. از آقای کمالوند بیش از اندازه ممنونم که در سال های گذشته همواره در هر موقعیتی هوای مرا داشت و مثل یک برادر کنارم بود. امیدوارم با استمرار این رفاقت در آینده نیز روزهای خوشی را سپری کنیم.

دیدگاه‌ها