کد خبر : 1566402 | 14 آبان 1397 ساعت 10:52 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: موقعیت پرسپولیس گل می شد، نتیجه متفاوت بود

ستاره برزیلی تیم کاشیما انتلرز می‌گوید این تیم در تهران آرام تر بازی خواهد کرد و به دنبال حفظ نتیجه خواهد بود.

سیلوا: موقعیت پرسپولیس گل می شد، نتیجه متفاوت بود

به گزارش "ورزش سه"، لئو سیلوا هافبک دفاعی تیم کاشیما آنتلرز عملکرد خوبی در بازی با پرسپولیس داشت و توانست گل اول را هم به ثمر برساند. او در مصاحبه ای درباره بازی با پرسپولیس گفت: در ابتدای بازی حریف ما فشار زیادی را برای توقف حملات ما آورد و حملاتی انجام داد. اگر ما آن زمان مغلوب می شدیم و حریف گل می زد امکان داشت بازی با نتیجه متفاوتی به پایان برسد اما ما مقاومت بسیار خوبی کردیم تا نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد.

 

وی افزود: سپس ما در نیمه دوم فقط به آرامی بازی کردیم و نشان دادیم می توانیم بیشتر دقایق بازی را در فرم هجومی بازی کنیم، که منجر به ایجاد موقعیت گل و رقم خوردن نتیجه 2-0 شد.

 

سیلوا در ادامه عنوان کرد: این یک نتیجه خوب بود اما ما همه باید بدانیم که هیچ چیز هنوز تمام نشده و هنوز یک 90 دقیقه دیگر برای بازی وجود دارد. ما همه با هم کار کردیم و چیزهایی که نیاز داشتیم را انجام دادیم اما حالا ما اکنون باید تمرکزمان را حفظ کنیم و مطمئن شویم می توانیم این را حفظ کنیم.

 

سیلوا درباره گلزنی که زد هم گفت: من توپ را از دیاگو نیشی گرفتم و شوما دوی را دیدم اما دیدم که توپ به خوبی قرار گرفته و می توانم آن را لمس کنم، سپس بدون هیچ تردیدی ضربه را روانه دروازه کردم.

 

این بازیکن برزیلی در انتها اظهار داشت: در بازی برگشت فکر کنم مجبور شویم بیشتر از بازی رفت هجومی بازی کنیم اما آن ها علیه ما تلاش خواهند کرد، بنابراین باید آرام تر باشیم.

دیدگاه‌ها