کد خبر : 1566405 | 14 آبان 1397 ساعت 10:55 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی – آلومینیوم؛ حیف که گل نداشت (عکس)

دیدار حساس قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک گلی در بر نداشت. البته که پیروزی در این دیدار برای هر یک از دو تیم به دست می آمد آنها را به صدر جدول نزدیک می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قشقایی که در این بازی حساس میزبان آلومینیوم اراک بود تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز داشت اما در نهایت به یک امتیاز بسنده کرد. هر چند این تساوی نمی تواند نتیجه بدی برای شیرازی ها باشد. به این خاطر که آلومینیوم اراک هم با محمد ربیعی جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود. این تیم اگر چه اکنون نه صدرنشین است و نه در رده دوم جدول قرار دارد اما اختلاف 5 امتیازی با صدرنشین نشان می دهد می تواند در فرصت باقی مانده تا پایان بازی ها به صعود امیدوار باشد.


قشقایی بعد از – از دست دادن ابراهیم طالبی سرمربی خود که در یک اتفاق غیر قابل پیش بینی رقم خورد دوباره خود را پیدا کرده است و طبیعی است برای بالا ماندن به نبرد ادامه دهد. هر چند کسی ازاین تیم در اولین فصل حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور انتظار صعود ندارد اما قشقایی که یک تیم پرطرفدار در لیگ یک است می خواهد از موفقیت تیم هایی که در اولین فصل حضور در دسته اول، لیگ برتری شدند وام بگیرد و به این موفقیت بزرگ دست یابد. البته از دست دادن امتیازات حساس خانگی ممکن است این تیم را از صعود دور کند.


این بازی یک بازی سخت و درگیرانه بود به خصوص از سوی شاگردان محمد ربیعی. آنها ابتدا تلاش می کردند که بازی را نبازند و بعد از فرصت های به دست آمده برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند. این ایده خیلی از تیم های دسته اولی به خصوص تیم های مدعی صعود است. در عین حال گل گهر با وینکو در حال شکستن این ایده است و در همه بازی ها سراسر تهاجمی فوتبال می کند و ابایی از گل خوردن ندارد، چرا که ایمان دارد بیش از گل های خورده گل می زند و بازی را می برد.


عکس: قاسم محمدی (شیراز)

 

 

دیدگاه‌ها