کد خبر : 1566411 | 14 آبان 1397 ساعت 11:12 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند اسیر انتقام شاگردان سیمئونه می شود؟

اتلتیکو مادرید و بوروسیا دورتموند فردا شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو خانه‌ی اتلتیکو در چهارچوب رقابتهای چمپیونزلیگ، در یک بازی سرنوشت‌ساز برای صدرنشینی گروه A به مصاف هم می‌روند.

دورتموند اسیر انتقام شاگردان سیمئونه می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، جدال حساس دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که دورتموند که در فصل جاری فوق‌العاده ظاهر شده در سه بازی اول خود در این گروه سه پیروزی بدست آورده و با 9 امتیاز، با اقتدار صدرنشین گروه A چمپیونزلیگ امسال است. اتلتیکو از سه بازی اول خود با دو پیروزی و یک شکست صاحب 6 امتیاز بوده و برای رسیدن به حریف قدر آلمانی‌اش با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

 

لوسین فاور سوئیسی که بعد از دو سال فعالیت در لیگ فرانسه امسال بار دیگر به آلمان بازگشته دورتموند را به تیمی به کلی متحول‌شده تبدیل کرده. شاگردان او با چهار امتیاز اختلاف صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و تا این لحظه در تمامی رقابتهای این فصل حتی یک شکست را تجربه نکرده‌اند.

 

دورتموند با درخشش پاکو آلکاسر، مهاجم قرضی خود و همینطور جیدون سانچو که در این تیم به سلطان پاسهای گل تبدیل شده و مارکو رویس کهنه‌کار که نقش مغز متفکر تیم را بازی می‌کند به تیمی مقتدر تبدیل شده که در فصل جاری در شش بازی از بازیهای خود با به ثمر رساندن بیش از چهار گل به پیروزی رسیده است. زردپوشان دورتموند این روزها غیر قابل مهار به نظر می‌رسند.

 

تیم سیمئونه در فصل جاری تا پیش از روبرو شد با دورتموند در اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان همچون قلعه‌ای محکم ظاهر شده بود و خوردن چهار گل در یک بازی برای هواداران این تیم غیرممکن به نظر می‌رسید ولی دورتموند با درخشش رافائل گوریرو دفاع چپ خود که در مقابل اتلتیکو دو گل به ثمر رساند با نتیجه‌ی 4-0 به پیروزی رسید تا سنگین‌ترین شکست سیمئونه در هفت سال اخیر را به این مربی آرژانتینی تحمیل کند. همین پیروزی بود که صدرنشینی دورتموند در گروه A را رقم زد.

 

1351656

 

از سوی دیگر در حالی که ضعف رئال مادرید در لالیگا فرصتی ایده‌آل برای تیمهای دیگر از جمله اتلتیکو فراهم کرده تا بتوانند برای قهرمانی در لیگ اسپانیا تلاش کنند اما نتایج ضعیف اتلتیکو در بازی‌های اخیرش از جمله پنج تساوی این تیم باعث شده بسیاری از هواداران اتلتیکو از سیمئونه ناراضی شوند و به این نتیجه برسند که تیم‌شان با وجود فرصت ایده‌آلی که در لیگ اسپانیا فراهم شده از توان کافی برای تاریخسازی در فصل جاری برخوردار نیست. به همین علت است که عده‌ی زیادی از هواداران اتلتیکو از بازی فردا شب تیم‌شان مقابل دورتموند فوق‌العاده آماده هم می‌ترسند. اینکه اتلتیکو برای باز کردن دروازه‌ی حریفانش تنها به آنتونیو گریزمان متکی است هم عامل دیگری است که منتقدین را به این تیم چندان امیدوار نمی‌کند. چرا که دیه‌گو کاستا مدتها است در گلزنی ناکام بوده و آنتونیو گریزمان در واقع به تنها امید اتلتیکویی‌های برای پیروزی تبدیل شده است.

 

با اینحال اتلتیکو تیمی نیست که بتواند دست کم گرفته شود و لوسین فاور این را خیلی خوب می‌داند. اتلتیکو همیشه با شور و شوق و با تعصب بازی می‌کند و هیچگاه میدان را برای پیروزی حریفش خالی نمی‌گذارد. با توجه به اینکه هر دو تیم با تمام قوا در واندا متروپولیتانو برای پیروزی به میدان می‌روند باید انتظار یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز را داشت.

 

1351658

دیدگاه‌ها