کد خبر : 1566417 | 14 آبان 1397 ساعت 11:35 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

نود با چنگ و دندان امتیاز می‌گیرد (عکس)

تیم نود ارومیه که در بازی جام حذفی با پرسپولیس تیم سختکوشی نشان داد در دسته اول با چنگ و دندان در پی کسب امتیاز است تا در اولین فصل حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حضور آبرومندانه ای داشته باشد.

نود با چنگ و دندان امتیاز می‌گیرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته ای که گذشت به شیراز رفت تا برگزار کننده دیدار معوقه اش با فجر سپاسی باشد. تیمی که پیش از این بازی با جدایی مجید صالح با شوک مواجه شده بود. نود در این بازی همانند همه دیدارهایی که میهمان بود سخت دفاع کرد و در نهایت هم به یک امتیاز که برنامه ریزی کرده بود، رسید.

 

1351666


در هر صحنه ای که بازیکنان فجر صاحب توپ می شدند دو سه بازیکن از تیم نود ارومیه وارد فضای بازی می شدند و همه تلاش خود را بکار می گرفتند که توپ را از آن خود کنند. شاید آنها در برخی از صحنه ها نمی توانستند توپ گیری کنند اما در نهایت دروازه اشان بسته ماند.

 

1351667


جالب اینکه نود تا به این جای کار با وجود همه محدودیت ها به اندازه فجر سپاسی امتیاز کسب کرده است. کسب 8 امتیاز از هفته های سپری شده برای فجر سپاسی قانع کننده نیست اما برای نود ارومیه کارنامه رضایت بخشی است. به این خاطر که بعد از شروع بازی ها مهیای حضور در مسابقات شد و از نظر مالی اصلا شرایط خوبی ندارد.

 

دیدگاه‌ها