کد خبر : 1566428 | 14 آبان 1397 ساعت 11:59 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

Thenational؛ فینال آسیا در قرق برزیلی‌ها

گل سرجینهو به پرسپولیس از زاویه ای که ندیدید

با گذشت سه روز از فینال رفت لیگ قهرمانان آسیا هنوز اخبار و حواشی این بازی مورد توجه رسانه های مهم قاره کهن قرار دارد.

گل سرجینهو به پرسپولیس از زاویه ای که ندیدید

به گزارش "ورزش سه"، کاشیماآنتلرز گام اول در راه رسیدن به جام قهرمانی آسیا را محکم برداشت و موفق شد پرسپولیس ایران را با دو گل از پیش رو بردارد تا به اذعان بسیاری از کارشناسان فوتبال در این کشور در نزدیکی های بالا بردن جام به عنوان سومین باشگاه جی لیگ در دو دهه گذشته قرار داشته باشد.


سایت thenational در گزارشی پیرامون این بازی نوشت:« فینال لیگ قهرمانان در قرق بازیکنان برزیلی و درخشش آنها قرار داشت تا جایی که دو گل از لئو سیلوا و سرجینهو کافی بود تا طرفداران پرشور کاشیما در ورزشگاه خانگی جشن و سروری همچون قهرمانی به راه بیاندازند. این فینال کاملا طعم برزیلی به خود گرفته بود تا دژ دفاعی قهرمان ایران مقابل نمایش خوب این دوستاره فرو بریزد».

 

این سایت در ادامه فریمی از صحنه گل دوم کاشیما به پرسپولیس منتشر کرد و ادامه داد:« سرجینهو در پنجمین بازی متوالی آسیایی برای کاشیما گل زد. مهاجم برزیلی که در راه خلق حماسه ای بزرگ برای تیم ژاپنی قرار دارد در این صحنه با بغل پای جالب توپ را به شکلی از بین مدافعان و دروازه بان سرشناس پرسپولیس به تور دروازه چسباند که تنها نگاه های حسرت بار برای رقیب به جا ماند».

 

 

1351673

 

 

دیدگاه‌ها